Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی روز یکشنبه در دیدار با بشار اسد رییس جمهوری سوریه بر اهمیت پیروزی‌های اخیر محور مقاومت علیه تروریست‌ها (در جبهه ادلب) تاکید و خاطرنشان کرد: حمایت‌های تهران از دمشق در جنگ علیه تروریست‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، لاریجانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یقین دارد که سوریه قادر است، جنگ را تا آزادی همه مناطق خود از لوث تروریست‌ها ادامه دهد تا به جایگاه قبلی خود در منطقه برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بشار اسد نیز در این دیدار تصریح کرد: تروریست‌ها مردم را (در ادلب) به گروگان گرفته و آن‌ها را سپر انسانی قرار می‌دهند.
اسد بدون نام بردن از کشور‌های حامی تروریسم در سوریه، آن‌ها را دشمن مردم سوریه دانست.

رییس جمهوری سوریه در ادامه افزود: دمشق هرگز اجازه نخواهد داد که این روند ادامه داشته باشد و امنیت و زندگی مردم در معرض تهدید قرار گیرد. مردم سوریه بر پاکسازی سرتاسر خاک کشورشان از لوث گروه‌های تروریستی تاکید دارند.

لاریجانی صبح امروز در راس هیات ارشد پارلمانی وارد دمشق شد و افزون بر دیدار با رییس جمهوری سوریه با رییس مجلس این کشور نیز دیدار و گفتوگو کرد.
وی قرار است با عماد خمیس نخست وزیر سوریه نیز دیدار و درباره چشم انداز روابط اقتصادی و تجاری میان تهران و دمشق گفت: وگو کند.

لاریجانی پس از این دیدار، عازم بیروت خواهد شد. رییس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سوریه کشور دوست و برادر و یکی از محور‌های مقاومت است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی لاریجانی رییس جمهوری سوریه علیه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد