Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم صنعت نفت برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورد تا چهارمین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر رقم بخورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بختیار رحمانی هافبک تیم صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دیدار تیمشان مقابل گل‌گهر سیرجان این چنین گفت:

باید این دیدار را می‌بردیم، آنها در نیمه نخست گل زدند و سپس به دفاع رفتند تا در ضدحمله به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در زمین خودمان بود و بسیار تاسف خوردم که شکست خوردیم، از اتفاقاتی که پیش از بازی افتاد بسیار عصبی بودم اما زمانی که به زمین رفتم تمام تلاشم را کردم تا تیم نتیجه بگیرد و هر چه به بازیکنان گفتم که مراقب ضدحمله حریف باشند اما در نهایت متاسفانه روی یک ضد حمله گل خوردیم و آنها از تک موقعیت خود در نیمه‌دوم توانستند استفاده کنند و بازی را ببرند.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در ادامه گفت:

اول بگذارید از چندنفر از هم تیمی هایم عذرخواهی کنم، بعد از باخت خیلی عصبی بودم و سر چند نفر از بچه‌ها ناخواسته داد زدم، پس از باخت بسیار عصبی بودم چرا که اصلا انتظار این را نداشتم که از این تیم بخواهیم ببازیم.

بختیار رحمانی همچنین درباره دنیای نیمکت‌نشینی‌هایش گفت:

راستش را بخواهید من یاد گرفته‌ام که حرفه‌ای رفتار کنم، چند وقتی است که در آبادان هستم و تنها کار خودم را انجام میدم اما فکر می‌کنم در زمان آقای اسکوچیچ به ناحق چند بار روی نیمکت بودم و مشکلات شخصی باعث نیمکت‌نشین من بود. بالاخره ایشان مربی بودن و تصمیم نهایی با ایشان بود، این را خوب می دانم و کاملاً حرفه ای تر از ایشان در مواجهه با اتفاقات رفتار کردم. از این اتفاقات خیلی ناراحت هستم و معتقدم که از رفتار من سواستفاده می کنند. با این حال هر وقت هر زمان در ترکیب قرار گرفتم تنها به عشق هواداران خونگرم آبادان جنگیدم تا بتوانم عامل شادی‌شان باشم.

بختیار رحمانی همچنین درباره بلاتکلیفی نیمکت نفت و حضور تنها کاظم فرحانی روی نیمکت در دیدار با گل‌گهر نیز گفت:

از مسئولان می‌خواهم که وضعیت را مشخص کنند واقعاً در بازی با سیرجان روی نیمکت بلاتکلیف بودیم، فقط آقا کاظم کنار زمین بود و دیگر نفراتی که روی نیمکت بودند از کادر پزشکی بودند. آقا بهنام از حضور کنار زمین محروم بود و دیگر اعضای جدید کادر فنی نیز هنوز کارت بازیشان صادر نشده بود. فکر میکنم که تنها بودن آقا کاظم بسیار به ضرر ما بود. برای همه بهتر است که وضعیت تیم خیلی زودتر مشخص شود. در اواخر بازی با گل‌گهر چند بازیکن در پست خودشان بازی نمی کردند یعنی تمرکزشان را از دست داده بودند و باید چند مربی حضور داشت تا حواسشان به همه جای زمین باشد و نکات را به بازیکنان گوشزد کنند. من هم سعی کردم تا روی نیمکت کمک کنم ، وقتی عقب بودیم به زمین رفتم و تنها فکر و ذکرم برد بود تا مردم خوب آبادان را خوشحال کنیم اما پس از تساوی روی یک غفلت گل خوردیم متاسفانه بازی را باختیم.

وی ادامه داد:

اگر قرار است آقا بهنام سرمربی باشد بگویند ایشان سرمربی است و تیم را از بلاتکلیفی در بیاورند، پشت ایشان بایستند تا نفت بتواند به روزهای خوبش بازگردد. اگر تصمیم دیگری هم دارند که اعلام کنند این بلاتکلیفی به سود هیچ کس نیست.

بختیار رحمانی همچنین درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت:

راستش را بخواهید من اصلا انتظار نداشتم که اسکو سرمربی تیم ملی شود، اما حال که ایشان انتخاب شده باید همه کمک کنیم، هر کس که دلسوز تیم ملی است باید پشت تیم باشد. اسکوچیچ با تیم نفت آبادان نتیجه خوبی گرفت شاید این برای انتخاب سرمربی تیم ملی کافی نباشد اما فکر می‌کنم اگر دراگان بتواند تاکتیک‌هایی که از او دیده‌ام را در تیم ملی به خوبی پیاده کند، می‌تواند در تیم ملی موفق باشد.

وی افزود:

بعضی می‌گویند که وضعیت ما در گروه انتخابی جام جهانی خیلی بد است، من اصلاً این موضوع را قبول ندارم مگر ما با چه تیم‌هایی همگروه هستیم که بخواهیم از اکنون بترسیم. بحرین و عراق تیم‌های خوبی هستند اما ما بازیکنانی داریم که در اروپا بازی می کنند و یا در آسیا جزو بهترین ها هستند. به‌هرحال همه باید پشت آقای اسکوچیچ باشیم تا تیم بتواند به جام جهانی قطر صعود کند و فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی و عجیبی نیفتد، این مهم را شاهد باشیم.

بختیار رحمانی در انتها نیز گفت:

از صمیم قلب از مردم خوب آبادان بابت اتفاقاتی که این چند روز به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم، مردم بدانند که ما هم به شدت عصبی و ناراحت هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این نتایج را جبران کنیم، ما هم انگیزه زیادی برای کسب سهمیه آسیایی داشتیم و اگر می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم باید از دیدار بعد تمام ناکامی ها را جبران کنیم. نیازمند حمایت آن‌ها هستیم و بدانند که ما برای خوشحالی شان از جانمان نیز خواهیم گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان تیم صنعت نفت آبادان بختیار رحمانی تیم صنعت نفت آبادان گل گهر سیرجان هافبک تیم صنعت نفت آبادان هافبک تیم صنعت نفت سرمربی تیم ملی فکر می کنم روی نیمکت عصبی بودم حرفه ای گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ اگرچه پیروزی‌های استقلال ادامه دارد و این تیم همچنان توانسته با یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس در صدر جدول باقی بماند، اما ۲‌گلی که آبی‌ها در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر قزوین دریافت کردند باعث شد فعلا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به پرسپولیس بدهند. هم‌اکنون سرخ‌ها با ۱۳‌گل دریافتی صاحب این عنوان هستند و این در حالی است که تعداد گل‌های خورده استقلال به عدد۱۴رسید. موضوع مزبور از این جهت حائز اهمیت است که رویکرد استقلال در این فصل مثل ۲‌سال پیش، ارائه فوتبال اقتصادی و محافظه‌کارانه بر مبنای دریافت حداقل گل بوده است. تا یک جا هم آبی‌ها در این زمینه عالی عمل کردند، اما در هفته‌های اخیر ساختار دفاعی آنها تا حدودی متزلزل عمل کرده است. این وضعیت در بازی خانگی با مس رفسنجان منجر به توقف استقلال شد و چیزی نمانده بود در دیدار با شمس‌آذر هم همین تراژدی تکرار شود.

حداقل آمار و ارقام اینطور نشان می‌دهد که یکی از دلایل افت دفاعی استقلال، غیبت رافائل سیلوا بوده است. مدافع برزیلی که بعد از یک دوره جدایی از جمع آبی‌پوشان بار دیگر به این تیم پیوست، عملکرد خوبی در استقلال داشته، اما طی هفته‌های اخیر به دلایل نه‌چندان مشخص نیمکت‌نشین شده است. در شرایطی که از مواردی همچون قهر یا مصدومیت به‌عنوان دلیل نیمکت‌نشینی سیلوا یاد می‌شد، شایعاتی هم وجود داشته است در مورد اینکه مدافع برزیلی به‌دلیل نزدیکی به مدیریت باشگاه مورد غضب کادرفنی قرار گرفته. هر چه هست آمار ترانسفرمارکت می‌گوید سیلوا در دو مسابقه با مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در فهرست ۱۸‌نفره قرار داشته (یعنی مصدوم نبوده) و در دیدار با شمس‌آذر به‌طور کلی از لیست خارج شده است. استقلال در غیاب این بازیکن طی ۳‌بازی، ۴‌گل خورده و هنوز وضعیت او برای حضور در مسابقه حساس بیرون از خانه برابر تراکتور روشن نیست.

کد خبر 846896 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی