Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق نراتزوری به تمجید از زوج روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز می پردازد.

طرفداری- کریستین ویری، مهاجم سابق باشگاه اینتر معتقد است که رقابت فعلی برای کسب اسکودتو، باعث شده تا شاهد یکی از جذاب ترین رقابت ها در سری آ طی 10-15 سال گذشته باشیم.

به گزارش گاتزتا، کریستین ویری درباره رقابت یه تیم یوونتوس، اینتر و لاتزیو برای فتح اسکودتو می گوید:

یوونتوس بیش از 8 سال است که بر سری آ سلطه دارد و مالک آن ها، آندره آنیلی هر فصل این تیم را تقویت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها استادیوم خاص خود را دارند، ستاره‌ای مانند کریستیانو رونالدو را دارند همچنین از تشکیلات فوق العاده‌ای برخوردار هستند. با این وجود، اینتر خیلی سریع این شکاف را پر کرده و به همین دلیل شایسته ستایش شدن است. آنتونیو کونته و ماروتا شگفت انگیز هستند البته من لوچانو اسپالتی را به دلیل بازگرداندن اینتر به لیگ قهرمانان اروپا تحسین می کنم. این بهترین رقابت برای فتح اسکودتو در 10-15 سال اخیر است و من فکر می کنم که تا انتهای فصل نبرد برای فتح اسکودتو ادامه داشته باشد. لاتزیو مرا شگفت زده کرد زیرا غیر قابل تصور بود که آن ها بتوانند فتح اسکودتو را به چالش بکشند. ایگلی تاره و اینزاگی کار فوق العاده‌ای را انجام داده‌اند. لاتزیو 6 یا 7 بازیکن برتر دارد و یک ترکیب خیلی خوب را در اختیار دارند.

 

ویری درباره بازیکنان لاتزیو و عملکرد درخشان ایموبیله در فصل جاری می گوید:

به محض اینکه ایموبیله توپ را لمس کند، به نظر می رسد که توپ وارد دروازه شود. در همین حال، خواکین کوریا، سرگی میلینکوویچ ساویچ، لوییس آلبرتو، لوکاس لیوا و فرانچسکو آچربی نیز از ایموبیله حمایت می کنند. من فکر نمی کنم که لاتزیو فراتر از حد خود ظاهر شده باشد زیرا آن ها تیم سازمان یافته و معتبری هستند. اهمیت عدم حضور در هیچ رقابتی را دست کم نگیرید زیرا آن ها می توانند هر 7 روز یک بازی را انجام دهند و این یک فرصت بزرگ برای اینزاگی است.

مهاجم سابق نراتزوری درباره خط حمله 3 تیم مدعی فتح اسکودتو یعنی لاتزیو، یوونتوس و اینتر می گوید:

رونالدو در سطحی دیگر قرار دارد. او یک هیولا است. همیشه تشنه موفقیت های بیشتری است و از کیفیتی باورنکردنی برخوردار است. لوکاکو یک مهاجم مرکزی ناب، ویرانگر، از لحاظ فیزیکی قوی و دارای پای چپ فوق العاده‌ای است. لوکاکو سخت کار می کند، در خط حمله توپ را نگه می دارد و به هم تیمی های خود کمک می کند. کونته به لوکاکو کمک کرده تا به اوج آمادگی بدنی خود برسد. جفت شدن و هماهنگی لوکاکو و لائوتارو مارتینز موفقیت اینتر را در زمان حال و آینده تضمین می کند. آن ها در زمینه همکاری با یکدیگر جزء 3 یا 4 مهاجمان برتر دنیا هستند. با توجه به سن و سال مارتینز و لوکاکو، فقط پاری سن ژرمن می تواند با زوج امباپه-نیمار یا نیمار-ایکاردی با اینتر رقابت کند.

ایموبیله باعث سردرد مدافعان حریف می شود زیرا او هرگز از حرکت کردن دست نمی کشد و مارک کردن او کار بسیار دشواری است. او یک مهاجم غیر قابل توصیف است. من به ایموبیله احترام می گذارم زیرا او هرگز از کار کردن دست نمی کشد. 

ویری از پیوستن اریکسن به اینتر تحت تاثیر قرار گرفته و معتقد است که این هافبک دانمارکی زیر نظر کونته پیشرفت خواهد کرد. او در این رابطه می گوید:

اینتر خواهان موفقیت در سریع ترین زمان ممکن است اما با وجود اریکسن، آن ها آینده خود را نیز می سازند. اریکسن از کیفیت بالایی برخوردار است، می تواند تمامی نقش های هافبک را پوشش دهد و انتخاب و خرید این هافبک دانمارکی توسط نراتزوری نشان می دهد که این باشگاه در سطح بین المللی پیشرفت داشته است. اریکسن فقط باید همانطور که کونته می خواهد تمرینات خود را شروع کند و اگر او این کار را انجام دهد، من تضمین می کنم که او خیلی زود به رختخواب برود! (به دلیل سنگینی تمرینات کونته خسته شود)

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای فتح اسکودتو فوق العاده ای کریستین ویری مهاجم سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم