Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- کیا موتورز در کاتالوگ محصولات مفهومی خود یک شاخص آینده نگری بسیار جذاب دارد که احتمالا در آینده با تغییراتی جزئی شاهد حضور آن در بازار بین المللی خواهیم بود.

هابانیرو کراس اوور برقی این کمپانی کره ای است که از سطح  فناوری خودران پشتیبانی می کند و برد حرکتی آن بالغ بر 480 کیلومتر عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که از نام این خودرو مشخص است؛ براساس پلتفرم "نیرو" دیگر محصول کیا موتورز توسعه یافته است. هابانیرو 4343 میلیمتر در طول توسعه یافته و از نظر ارتفاع 50 میلیمتر بلندتر از نیرو است. فاصله بین محورها نیز در هابانیرو 132 میلیمتر بیشتر است.

کیا نیرو الکتریکی

علاوه بر شکل خاص باز شدن درب ها؛ رینگ های 20 اینچی با طراحی 6 ضلعی و المان های رنگی قرمز و لاستیک های گل درشت از دیگر ویژگی های نمای جانبی این محصول است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ رنگ قرمز آتشفشانی نقش مهمی در طراحی هابانیرو دارد. خطوط روی رینگ ها، تمام ستون آخر و فضای داخل کابین از کد رنگ قرمز مذکور پوشانده شده اند.

بیشتر بخوانید: کیا موتورز و معرفی فرزند هرکول/ نقد و بررسی شاسی بلند 22 هزار دلاری با مدل 2021 (+تصاویر) موهاوی 2020؛ نسلی جدید یا بازگشتی دوباره با فیس لیفت(+فیلم و تصاویر) اپتیما 2021 معرفی شد/ تجربه ای متفاوت با کیا موتورز(+فیلم و تصاویر) خودروی "جعبه ای" کیا موتورز! (+تصاویر) کیا سراتو 2019 (+تصاویر و فیلم) لینک کوتاه: asriran.com/002zl7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کیا نیرو خودرو عصرایران کیا موتورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس اخیرا تصمیمش برای بازنشستگی را عوض کرد و به تیم ملی آلمان برگشت. او رهبر خط میانی تیمش در یورو 2024 خواهد بود. اتفاقی بزرگ برای ژرمن‌ها که از حضور کروس قطعا سود خواهند برد.

جمال موسیالا هم از این بابت خوشحال است. مهاجم جوان بایرن در مصاحبه با مارکا از کروس تمجید کرد و گفت از ارسال‌های بلند او به وجد آمده است و از کروس یاد می‌گیرد.

موسیالا گفت: «هرگز روی چالش ارسال‌های بلند برای کروس کری نمی‌خوانم. رقابتی در این زمینه با او ندارم زیرا تونی با پای راست خود بسیار دقیق ارسال می‌کند. اصلا بر سر این مسئله رقابت کردن با او درست نیست (می‌خندد).»

موسیالا ادامه داد: «او همیشه توپ را در جای درست و دور از مدافع حریف می‌فرستد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بچرخید، پاس بدهید یا دریبل کنید. تاکنون فقط دو بازی کنار او انجام داده‌ام و باید بگویم کیفیت تونی باورنکردنی است. من از هم تیمی شدن با او در تیم ملی بسیار هیجان زده‌ام.»

دیگر خبرها

  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند