Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@09:41:41 GMT

لژیونر سابق پرسپولیسی سرمربی رایکا بابل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۴۲۵

رحمان رضایی با عقد قراردادی رسما تا پایان فصل هدایت رایکا بابل را بر عهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه رایکا بابل، باتوجه به توافقی که مابین باشگاه رایکا بابل و رحمان رضایی صورت پذیرفت، وی با عقد قراردادی رسما تا پایان فصل هدایت رایکا بابل را بر عهده گرفت.

‌رضایی سابقه هدایت تیم برق جدید شیراز را در کارنامه دارد و دستیار اول امیر قلعه نویی در تراکتورسازی تبریز نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین سابقه ۱۰ سال بازی در سری A ایتالیا را در کارنامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رایکا بابل تابناک ورزشی رحمان رضایی جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!