Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@00:36:32 GMT

دستگیری سارقان ۱۰ میلیارد تومانی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۵۰۷

دستگیری سارقان ۱۰ میلیارد تومانی

سارقان سابقه‌داری که در ۱۹۵ فقره سرقت، اموالی به ارزش صد میلیارد ریال را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش شرق، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت منزل و داخل خودرو درسطح استان البرز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان از طریق پنجره منازل مسکونی وارد خانه مال‌باختگان شده و پس از سرقت اموال باارزش آن‌ها از قبیل: طلا و لوازم قیمتی، به وسیله خودرو‌های سرقتی محل را ترک می‌کنند.   این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه‌دار شهرستان کرج را در این پرونده مشاهده کردند که با انجام تحقیقات از وی مشخص شد نامبرده با تشکیل باندی پنج‌نفره اقدام به سرقت منازل و خودرو‌های شهروندان می‌کنند.   سردار محمدیان اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف استان شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات جداگانه هر پنج نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، در این‌باره بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی اموال مسروقه از جمله طلا و جواهر، وسایل تزیینی، عتیقه‌جات و لوازم خودرو کشف شد.
سردار محمدیان ادامه داد: با توجه به تحقیقات جامع کارآگاهان پلیس آگاهی، متهمان با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو، ۳۵ فقره سرقت از منزل و ۱۰ فقره سرقت خودرو اقرار کردند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموالی که به وسیله اعضای این باند حرفه‌ای سرقت شده است را صد میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان با تجهیز منازل و خودرو‌های خود به لوازم بازدارنده در تأمین امنیت به پلیس یاری برسانند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرقت استان البرز پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد