Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی، پیشکسوت استقلال گفت: پس از دیدار تیم‌های استقلال ایران – مقابل الاهلی عربستان می‌توان عملکرد فرهاد مجیدی را ارزیابی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی پیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال مقابل الاهلی عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

با توجه به نتایج به دست آمده در هفته اول از لیگ قهرمانان آسیا هر ۴ تیم در گروه A به یک اندازه از شانس صعود برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال در مقابل تیم الشرطه عراق به علت کمبود شناخت از حریف عراقی خود نتوانست همان تیم همیشگی باشد، اما فردا با شناخت کافی به مصاف حریف عربستانی می‌رود.

او افزود:

با توجه به حضور مربیان برزیلی، فرانسوی و پرتغالی در فوتبال عربستان، فوتبال این کشور مبتنی بر مالکیت توپ، پاس‌های متوالی، حضور در زمین حریف و زدن ضربات آخر است. به همین دلیل استقلال در بازی فردا نباید بی‌مهابا بازی کند. باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی به ارزیابی حریف بپردازد، برای گلزنی عجول نباشد و با تامل به حریف ضربه بزند.

پیشکسوت فوتبال در ارتباط با مصدومان تیم استقلال بیان کرد:

مهم‌ترین قسمت یک تیم بازیکنان هستند که می‌توانند به مربی کمک کنند. مصدومیت از بزرگترین معضلات فوتبال است. باید به وضعیت غیر استاندارد تعداد مصدومان تیم استقلال رسیدگی شود.

او ادامه داد:

در تیم استقلال شیخ دیاباته هم در زمان استراماچونی و هم فرهاد مجیدی نقش بسیار تعیین کننده داشت و محوریت تاکتیک این تیم بر دوش این بازیکن بود. مهدی قائدی و این بازیکن توانستند زوجی موفق را تشکیل دهند. کار قائدی در استقلال مانند محمد صلاح و نقش دیاباته هم مثل سادیو مانه در تیم لیورپول است. نبود این ۲ بازیکن می‌تواند مشکل بزرگی برای تیم استقلال ایجاد کند.

لطیفی درباره اختلاف کیفی بازیکنان اصلی و ذخیره در تیم استقلال اظهار کرد:

سال گذشته تیم استقلال با وینفرد شفر مشکلی روی نیمکت و داخل زمین نداشت. اما امسال فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره در تیم استقلال چه در زمان مربیگری استراماچونی و چه فرهاد مجیدی زیاد است. منظورم از فاصله زیاد، اختلاف کیفی میان بازیکنان نیست بلکه فاصله از نظر روانی و اعتماد به نفس است که برای این تیم مشکل ساز می‌شود. فرهاد مجیدی باید روی بعد روحی و روانی بازیکنان ذخیره کار کند تا در بازی‌های بزرگ دچار مشکل نشوند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال اظهار داشت:

به نظرم از فردا می‌توان عملکرد فرهاد مجیدی را ارزیابی کرد. در فوتبال پس از اینکه مربی جدید وارد یک تیم می‌شود ۱ ماه زمان می‌برد تا تفکرات او در تیم نقش ببندد بنابراین تفکرات فرهاد مجیدی در تیم استقلال از فردا نمایان می‌شود.

او در پایان گفت:

۳ امتیاز بازی فردا برای صعود تیم استقلال از گروه بسیار مهم است و باتوجه به استفاده از امتیاز میزبانی در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این تیم می‌تواند امیدوار به صعود باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال علی لطیفی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: هدف مان حفظ آرامش و تمرکز تیم است و نمی خواهیم به اتفاقات گذشته برگردیم.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی