Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:26:02 GMT

تظاهرات ضد آمریکایی در دیرالزور سوریه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۸۲۴

تظاهرات ضد آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی اعلام کردند مردم شهرک السفیره در استان دیر الزور سوریه روز یکشنبه در تظاهراتی خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از خاک کشور خود را خواستار شدند.

این تظاهرات همچنین علیه اقدامات تروریست‌های موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه برپا شده بود و معترضان جاده اصلی دیر الزور-الرقه را از سمت الجزیره با آتش زدن لاستیک‌های خودرو مسدود کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تسلط کامل ارتش سوریه بر شهر حلب حمایت آمریکا از تجاوز نظامی ترکیه در سوریه

پیش‌تر منابع خبری سوریه اعلام کردند دست کم ۵۵ دستگاه خودروی آمریکا از جمله تانک و تجهیزات مهندسی از عراق وارد استان حسکه شدند.

ائتلاف تحت رهبری آمریکا از سال ۲۰۱۴ برای (به بهانه) جنگ با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه است. حضور این ائتلاف در سوریه با موافقت دولت سوریه و شورای امنیت سازمان ملل صورت نگرفته است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از سقوط داعش برای توجیه طولانی شدن حضور ارتش تروریست آمریکا در سوریه گفت لازم است "از میادین نفت حفاظت شود" و باقی مانده تروریست‌ها اجازه دسترسی به آن را پیدا نکنند.

نیرو‌های آمریکایی مستقر در سوریه، پیشتر در این ماه شروع به احداث یک پایگاه جدید نظامی در استان نفت خیز الحسکه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیرالزور سوریه تظاهرات ضد آمریکایی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود. دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم