Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@15:19:32 GMT

خواسته برادر حاج قاسم از رئیس دستگاه قضا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۹۰۷

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، "حسین سلیمانی" در دیدار رییس قوه قضائیه با جمعی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی و شهید پورجعفری با بیان اینکه به نیابت از خانواده و بستگان شهید سلیمانی بابت حضور رییس قوه قضائیه در مراسم اربعین شهدای مقاومت تشکر می کنم، افزود: سردار سلیمانی در این مکان(بیت الزهراء) افتخار میزبانی عزاداران جده سادات را داشته و همه همت خود را برای خدمت به این خاندان مطهر(علیهم السلام) می دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیت الزهرای کرمان مزیّن به عطر شهداست که هر ساله دوستداران اهل بیت پنج شب در عزای حضرت زهرا سلام الله علیها به سوگ می نشینند.

سلیمانی با قدردانی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت تصریح کرد: این خانواده ها افراد نجیبی هستند که شریک عزای ما شده و با صبر و نجابت ما را شرمنده خود کردند که زبان ما برای تشکر از آنها قاصر است و هر چه در توان داریم در حمایت از آنها انجام می دهیم.

برادر شهید سلیمانی بیان کرد: اکنون دغدغه این است که این عزیزان(جانباختگان) جزو شهداء محسوب شوند و از ریاست قوه قضائیه می خواهیم این مسئله حل و این دغدغه بازماندگان پیگیری شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید پورجعفری گفت: این شهید بزرگوار ۴۰ سال وفاداری خود را به سردار سلیمانی نشان داد و همراه وی به لقاء الله پیوست.

در این دیدار افرادی به نمایندگی از خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت دغدغه و درخواست خود را مبنی بر محسوب شدن جانباختگان در زمره شهداء بیان کردند.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حاج قاسم دستگاه قضا برادر خانواده جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفتگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار