Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@22:53:59 GMT

یوونتوس بدون رونالدو برشا را مغلوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۴۵۸

یوونتوس بدون رونالدو برشا را مغلوب کرد

تیم فوتبال یوونتوس امشب و در چارچوب هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا تیم برشا را بدون «کریستیانو رونالدو» ‌فوق ستاره پرتغالی خود شکست داد و صدر جدول را از اینترمیلان پس گرفت.

شاگردان«مائوریستیو ساری» ‌در تیم یوونتوس، یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان برشا بوده و این تیم قعر جدولی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیبالا» ‌در دقیقه ۳۸ و «کوادرادو» در دقیقه ۷۵ برای تیم یوونتوس در این دیدار گلزنی کردند. یوونتوس با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول رفت.

برشا نیز با قبول شانزدهمین شکست خورد و با شانزده امتیاز اندوخته خود همچنان دررده نوزدهم جدول این رقابت ها باقی ماند.

در دقیقه پنجم «هیگواین» پس از همکاری با «دیبالا» درمحوطه جریمه فرصت گلزنی بدست آورد اما با خروج به موقع دروازه بان حریف در امر گلزنی ناکام بود.

البته در این صحنه «انریکو آلفونسو» که برای حفاظت از دروازه با مدافعان خودی و این مهاجم آرژانتینی برخورد داشت، به شدت مجروح و به همین علت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به  «لورنزو آندرناچی» داد.

در دقیقه ۳۷ فلورین آیه هافبک تهاجمی تیم برشا که برای کمک به مدافعان درپشت محوطه جریمه برشا مهاجم یوونتوس را سرنگون کرد با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و یک ضربه ایستگاهی تقدیم حریف کرد.

در دقیقه ۳۸ دیبالا پشت این ضربه ایستاد و به زیبایی این توپ را درون دروازه حریف جای داد و تیمش را پیش انداخت.

در دقیقه ۷۵ «خوان کوادرادو» دومین گل تیمش را به ثمر رساند و اختلاف را ۲ برابر کرد.

در دقیقه ۷۹ هیگواین موفق به گلزنی شد اما این گل را داور نپذیرفت.

درحالیکه بازی در وقت های اضافه دنبال می شد ضربه دیبالا به دیرک دروازه برشا برخورد کرد و به بیرون رفت و بازی با برتری ۲ برصفر یوونتوس برابر برشا به پایان رسید.

درسایر دیدارهای همزمان نتایج زیر بدست آمد:

سامپدوریا یک – فیورنتینا ۵

ساسولو صفر – پارما یک

 ایرنا

برچسب ها: سری آ ایتالیا ، یوونتوس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سری آ ایتالیا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو