Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدپیروز موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیاز‌های فناورانه بیان کرد: این سازمان از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در این منطقه حمایت کامل خواهد داشت و برای برطرف کردن نیازمندی‌های فناورانه خود روی توان مجموعه‌های دانش بنیان حساب باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، ۵۰ نیاز فناورانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را که مرتبط با بخش‌های مختلف از جمله واحد بهداشت، واحد آتش نشان، واحد محیط زیست و واحد ایمنی این سازمان است، معرفی کرد و افزود: برطرف کردن این نیاز‌ها می‌تواند از جنبه‌های مختلف به بهبود عملکرد و بهره‌وری این سازمان کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه فعالیت صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در ریاست جمهوری اتفاق خوبی است که می‌توان با اتکا به آن، رویکرد حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان را تقویت کرد، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاسیس یک دفتر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موافقت کرده است و امیدواریم با استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، بیش از پیش شاهد بهره‌مندی کشور از ظرفیت‌های این منطقه راهبردی شویم.

گردهمایی سه‌روزه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیاز‌های فناورانه از یکشنبه ۲۷ بهمن‌ در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به‌کار کرد و عصر سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی شرکت دانش بنیان علم و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها صنعت نفت نیاز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه صادرات ایمن و پایدار میعانات گازی ضامن تولید گاز کشور است، گفت: باید با همه توان شاخص‌های مرتبط با حوزه ایمنی صادرات را ارتقا بخشیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی بیان کرد: به همت متخصصان این شرکت سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی به‌عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با روزآمدکردن تجهیزات و نیز تعمیر، بازسازی و ایمن‌سازی فرایند بارگیری و صادرات، در مسیر ارتقای شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی متخصصان در این شرکت افزود: متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تلاش و همت روزافزون خود موفق شدند مشکل‌های سیستم تله‌متری گوی شناور را که نقش مهمی در ایمن‌سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارند رفع کنند و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

غریبی با بیان اینکه هم‌اکنون سیستم تله‌متری گوی شناور سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان عملیاتی شده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع شیرهای کنترلی منتهی به این گوی شناور به‌صورت برخط در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که به خسارت منجر شود، جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود