Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس راه کرمانشاه گفت : هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محور‌های استان بخصوص در نواحی شمالی و شمال شرق استان هستیم.

او گفت : بارش باران اکنون در محور‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، بیستون، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی از شدت بیشتری نسبت به سایر محور‌ها برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حیدری افزود: همچنین در همه محور‌های شهرستان کرمانشاه نیز شاهد بارش باران هستیم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در گردنه‌های قلاجه، بیدسرخ، مله ماس و چهارزبر نیز بارش باران گزارش شده است.

او افزود: بارش باران که از ساعات ابتدایی بامداد امروز آغاز شده طبق پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی تا ظهر امروز (دوشنبه) ادامه خواهد داشت.

 حیدری با اشاره به لغزنده بودن اکثر محرو‌های استان و آبگرفتگی برخی از آنها، گفت: رانندگان لازم است قبل از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

این مقام انتظامی گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند.

او در پایان از حضور ۶۵ تیم پلیس راه در محور‌های استان خبر داد و گفت: ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز از سوی رانندگان موجب توقیف ۷۲ ساعته خودروی آن‌ها می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده برودت هوا پلیس راه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • لرستان بارانی می‌شود
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان