Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی افزود: امروز خوزستان و ایلام وزش باد شدید خواهند داشت که احتمالا موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد، فردا نیز در شمال شرق بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و بعد از آن این سامانه از کشور خارج می شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی بعدی چهارشنبه وارد کشور می‌شود که شمال غرب و برخی نقاط غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه روز پنجشنبه روی نیمه غربی، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق فعال است، روز جمعه شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و شرق البرز بارش‌های پراکنده خواهند داشت و این سامانه نیز اواخر وقت جمعه از کشور خارج می‌شود.

به گفته وی چهارشنبه و پنجشنبه افزایش نسبی دما برای استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی شده است.

بارش پراکنده در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز تهران تا ظهر در برخی ساعات گاهی بارش پراکنده خواهد داشت. از بعدازظهر کاهش ابر رخ می‌دهد، کمینه دمای امروز صبح تهران ۳ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت ۹ درجه بالای صفر می شود.

گودرزی گفت: اردبیل با دمای ۴ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف و باران سامانه بارشی درجه بالای صفر شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه