Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@12:16:31 GMT

معرفی برگزیدگان خوارزمی؛ امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۵۹۹۲

مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش بین الملل جشنواره خوارزمی امروز با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

از میان ۳۲۸ طرحی که امسال به جشنواره بین المللی خوارزمی ارائه شد، امروز ۱۰ طرح داخلی و ۵ طرح خارجی بعنوان طرح‌های برگزیده معرفی و از پدید آورندگان آن تجلیل می‌شود.

جشنواره بین المللی خوارزمی در ۱۸ گروه تخصصی در رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر، مکاترونیک، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، علوم پایه، عمران، هوافضا، معماری و شهرسازی، هنر و علوم پزشکی برگزار شد و محور‌های طرح‌های برگزیده در بخش‌های مختلف از جمله پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از جشنواره بین المللی خوارزمی ۲۰۳ طرح داخلی و ۱۲۵ طرح خارجی از ۳۵ کشور جهان به رقابت پرداختند. در سال ۱۳۶۶ این جشنواره برای اولین بار زیر نظر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران آغاز شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشنواره خوارزمی روحانی جشنواره بین المللی خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۳۵ درصد افزایش داشته است گفت: در این جشنواره یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز متوسطه دوره اول در ۱۳ محور با هم رقابت کردند.

به گفته‌ی سیدمحمدموسوی توجه به دستاورد‌های علمی و عملی دانش آموزان، کاربردی کردن آموخته‌ها و شکوفایی و شناخت استعداد‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی