Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با اتفاقاتی که اخیراً رخ داده احتمال دارد که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی با دلالی انتخاب شوند. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران, اظهار داشت: به لحاظ سطح فنی شاید خیلی مخالف این اتفاق نباشم ولی درباره نحوه انتخاب او حرف دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین مسئله صداقت مربی است که با اتفاقاتی که در جدایی این مربی از صنعت نفت رخ داد, فکر می‌کنم این موضوع در اسکوچیچ کمرنگ است. او ابتدا مشکل خانوادگی و بعد مریضی را برای جدایی از آبادان بهانه کرد و سپس به تیم ملی آمد. این یک برنامه‌ریزی غیراخلاقی برای حضور در تیم ملی بود که توسط دلال‌‌ها رقم خورد.

وی با بیان اینکه «در این شرایط بهتر بود یک مربی خوب ایرانی انتخاب می‌شد» عنوان کرد: تیم ملی ایران برای اسکوچیچ یک رزومه خیلی بزرگ است, آن هم درحالی که او در ایران کار خاصی انجام نداده است. صحبت‌هایی از حضور یک آقا‌زاده در پشت پرده انتخاب اسکوچیچ می‌شود و باید در این باره شفاف‌سازی شود. باید کسانی که اسکوچیچ را انتخاب کرده‌اند معرفی شوند. شاید تیم ملی نتایج خیلی خوبی با اسکوچیچ گرفت و می‌توانیم بعداً‌ از این افراد تشکر کنیم ولی اگر نتایج منفی بود باید مشخص باشد چه کسانی پشت موضوع بودند. البته الان هم همه چیز مشخص است و خود آقایان خوب می‌دانند ولی باید جرات داشته باشند و بگویند که کدام دلال این مربی را به تیم ملی آورده تا فردا پاسخگو باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: 5 میلیارد تومان برای قرارداد با اسکوچیچ در این شرایط پول کمی نیست و فکر می‌کنم این مربی با یک میلیارد هم به تیم ملی می‌آمد. همانطور که اسکوچیچ اعلام کرده, سرمربیگری تیم ملی باعث افتخارش است و می‌توانست مبلغ قرارداداش 70 درصد کاهش داشته باشد.

مدیرروستا با بیان اینکه «اگر مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب می‌شد, خیال‌مان برای صعود از گروه انتخابی جام جهانی راحت‌تر بود» تصریح کرد: در دو بازی ابتدایی مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ می‌توانیم به راحتی با سربلند از زمین خارج شویم ولی بحث اصلی روی بازی با بحرین و عراق است که البته فکر می‌کنم با توجه به بازیکنان توانمندی که داریم, می‌توانیم از پس این بازی‌ها هم بربیایم, مگر اینکه اسکوچیچ در این دو بازی حساس نتواند کارآیی داشته باشد.

وی درباره نحوه انتخاب اسکوچیچ گفت: کسانی هستند که در این چند سال فوتبال ایرانی را مهندسی می‌کنند و الان افراد به خودشان اجازه داده‌اند که درباره تیم ملی هم این کار را انجام دهند. با این وضعیت احتمال دارد که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هم با دلالی انتخاب شوند و حتی اتفاقات بدتری هم رخ دهد. وقتی تیم ملی دست دلال‌ها باشد, هر بازیکنی می‌تواند پول بدهد و به اردو دعوت شود, همانطور که قبلاً نیز در تیم ملی و در حضور یک مربی خارجی این اتفاقات رخ داده بود ولی الان دلالی‌در تیم ملی می‌تواند واضح‌تر باشد.

مدیرروستا راجع به انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: رویکرد باید به سمتی برود که فقط از افراد ورزشی و فوتبالی در فدراسیون فوتبال استفاده شود. مطمئن باشید اگر افرادی مانند دادکان یا مایلی‌کهن الان در فدراسیون بودند, این اتفاقات رخ نمی‌داد. باید کسانی به فدراسیون بیایند که سیاسی نباشند و از جاهای دیگر هدایت نشوند, مدیرانی بیایند که از جنس فوتبال باشند تا کلاه سرشان نرود و کسی نتواند مربی به تیم ملی قالب کند.

اسکوچیچ: کسی نمی‌تواند مرا بخرد و لیست سیاهی نداریم/ مربی بیش فعالی هستم و دوست دارم هجومی بازی کنیم/ آلرژی داشتم نه مشکل قلبیرئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت: قطعاً از اسکوچیچ به فیفا شکایت می‌کنیم/ با او طرف حساب هستیم نه فدراسیون فوتبالآقایی: تیم ملی مربی قوی‌تر از اسکوچیچ می‌خواهد/ کاشانی گزینه مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال است

 

انتهای پیام/

 

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران پیشین تیم ملی فوتبال ایران فکر می کنم تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین