Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، متن نامه ارسالی اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:

مورد توجه آقای رحیم گیوی مربی محمدرضا گرایی در مسابقات جام تختی ۲۰۲۰

موضوع: حوادث پیش آمده در خلال مسابقات جام تختی ۲۰۲۰

آقای گیوی؛

در خلال مسابقات جام تختی که (در تاریخ ۳ و ۴ بهمن ۱۳۹۸) در شهر شیراز برگزار شد، جنابعالی به منظور اعتراض به تصمیمات داوری در مسابقات یک چهارم نهایی وزن ۷۲ کیلوگرم بین امین کاویانی نژاد و محمدرضا گرایی، وارد تشک شده اید و به داور و رئیس تشک بی احترامی کرده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اخلاقی: در هند با یک سری مشکلات مواجه شدیم/ فرنگی کاران برای کسب مدال بسیار انگیزه دارند

به خاطر این رفتار، شما یک کارت زرد و سپس یک کارت قرمز دریافت کردید و سپس توسط مأموران امنیتی از سالن بیرون برده شده اید.

چنین رفتاری غیر قابل قبول بوده و برخلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی، به خصوص قوانین بین المللی کشتی، قوانین رفتاری در خلال مسابقات اتحادیه جهانی کشتی و در نهایت بر خلاف آیین نامه انضباطی می‌باشد.

اگرچه این رفتار انضباطی شدن و محرومیت را شامل می‌شود، اما با توجه به اینکه هیچگونه درگیری فیزیکی صورت نگرفته است، رئیس کمیته انضباطی تصمیم گرفت که فقط یک اخطار به شما بدهد.

توجه فرمائید که این اخطار در پرونده انضباطی اتحادیه جهانی کشتی ثبت گردید و در صورت بروز هرگونه رفتار مشابه دیگر در آینده، این اخطار در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قهرمانی مقتدرانه روسیه در کشتی آزاد اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

منبع:  مشرق

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است