Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر بازگشت مینی بوس به چرخه حمل ونقل عمومی پایتخت، گفت:  مناقصه چند خط مینی بوس در هفته گذشته برگزار شد و بر همین اساس تا پایان سال شش خط مینی بوس در تهران فعال می شود البته پیش از این یک خط مینی بوس در پایتخت ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه "شرکت واحد" متولی فعالیت مینی بوس و اتوبوس در تهران است، گفت: سالهای قبل از مینی بوس بعنوان یک مد حمل و نقلی در تهران استفاده می شد اما از آنجایی که این خودروها فرسوده، دودزا و ناایمن بودند ترجیح داده شد  که از این مد استفاده نشود، اما حالا با ورود  مینی‌بوس هایی ایمن با سقف بلند که مجهز به فیلتر جذب دوده است و  آلایندگی آن نیز کنترل شده است، می‌توانیم از این مد حمل ونقلی در خطوط کم مسافر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع در پاسخ به این سوال که مینی بوس ها در چه خطوطی بکار گرفته می‌شوند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که در برخی مسیرهای اتوبوس، تعداد مسافران برای اتوبوس کم است و ما به اندازه اتوبوس مسافر نداریم که بر همین اساس  تغییر مد دادیم و مینی بوس ها در این خطوط کم متقاضی مستقر خواهند شد.

وی افزود: بر بدنه این مینی بوس‌ها آرم شرکت واحد  درج شده است و رنگ‌شان نیز سفید است.

منبع: الف

کلیدواژه: خط مینی بوس مینی بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است