Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  شهردار قرچک گفت: نامزدهای انتخاباتی که به غیر از محل‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر کند و زیبایی سطح شهر را خراب کنند از آن‌ها شکایت خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از قرچک، محسن خرمی شریف با اشاره به نصب پوسترهای انتخاباتی در محل‌های تعیین شده در سطح شهر، اظهار داشت: در شهر قرچک در ابتدای شروع تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 30 محل برای نصب پوسترها مشخص شده بود که بعداً پس از درخواست مردم و نامزدهای انتخاباتی این محل‌ها به 50 مورد ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: محل نصب پوستر در تمام سطح شهر و محله‌های وجود دارد تا نامزدهای انتخاباتی بتوانند پوسترهای خود را در آن‌جا نصب کنند.
شهردار قرچک از همه نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا به غیر از محل‌های تعیین شده پوستری نصب نکنند.
خرمی شریف افزود: از مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان تقاضا کردیم که تبلیغات نامزدهایی که به غیر از محل‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر یا بنر کردند را  امحا کنند.
وی تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی برای قانون‌گذاری و نظارت بر امور کشور به مجلس شورای اسلامی می‌روند و لذا تقاضا دارد نسبت به نصب پوستر و بنر در ابتدای کار قانون را رعایت کرده و طرفداران خود را به قانون‌مداری دعوت کنند.
خرمی شریف خاطرنشان کرد: هر نامزد انتخاباتی که بخواهد به زیبایی شهر و بیت المال صدمه وارد کند مرتکب جرم شده و شهرداری حق شکایت از آن‌ها را دارد.
شهردار قرچک در پایان گفت: نامزدهای انتخاباتی که به غیر از محل‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر کرده و زیبایی سطح شهر را خراب کنند از آن‌ها شکایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکایت شهرداری قرچک کاندیداهای متخلف نصب پوستر به غیر محل های تعیین شده ممنوع نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهردار قرچک خرمی شریف سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید