Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@02:28:47 GMT

رسالت‌های یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۲۱۴

رسالت‌های یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی چیست؟

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل گفت: «طرح‌های پژوهشی مبتنی بر رفع مشکلات جامعه و ارائه راه‌حل‌های علمی و اجرایی از رسالت‌های یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل و علوم پزشکی این شهرستان با یکدیگر دیدار و راه‌های همکاری دوجانبه علمی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «این واحد دانشگاهی برای ارتقای سطح کیفیت آموزشی و زمینه‌سازی بستر مناسب پژوهشی در حال برنامه‌ریزی است و برای رسیدن به این هدف در حال عقد تفاهم‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی با سایر مراکز علمی و دانشگاهی است.»

لزوم ارائه طرح‌های پژوهشی برای رفع مشکلات جامعه

حبیب‌الله جوان با اشاره به جایگاه پژوهش در دانشگاه‌ها تصریح کرد: «طرح‌های پژوهشی مبتنی بر رفع مشکلات جامعه و ارائه راه‌حل‌های علمی و اجرایی از رسالت‌های یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است.»

وی، ارتباطات علمی و پژوهشی گسترده بین دانشگاه‌ها را زمینه‌ساز خیزش‌های علمی عنوان کرد و افزود: «در راستای پر کردن این شکاف بین دانشگاه‌های  منطقه سیستان در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، تبادل استاد، استفاده از فضاهای آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی منعقد شود.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان طرح های پژوهشی آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل رفع مشکلات جامعه طرح های پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد