Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب پیشرفت، عدالت و رفاه خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط فعلی بنظر می‌رسد که مسائل اقتصادی و معیشتی باید در دستور کار و اولویت مجلس یازدهم باشد.

مجتبی آرین منش در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات به ویژه در حوزه‌های انتخاباتی شهرستان‌ها و داغ شدن رقابت انتخابات مشروط به حضور رقیب از جناج مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان خراسان رضوی ضمن اشاره به در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: تقویت بخش انتخابی و حضور همه جریان‌های سیاسی در رقابت انتخابات می‌تواند باعث مشارکت بالای مردمی در صحنه انتخابات گردد.

وی با اشاره به عدم بهره گیری جناج‌های مختلف سیاسی گفت‌‌‌: این مردم هستند که با انتخاب افراد اصلح و ورود نماینده‌های پاک دست به مجلس می‌توانند مجلسی را انتخاب نمایند که بطور واقعی در رأس امور باشد و با نظارت مستمر خود بر دستگاه‌های اجرایی بتواند جلوی تخلفات، اختلاس‌ها و زدوبندهای سیاسی اقتصادی را بگیرد.

وی گفت: نماینده پاکدست و انقلابی مهمترین شاخصه افرادی است که باید وارد مجلس یازدهم شوند و قطعا مجلس یازدهم باید مسائلی مانند اشتغال و معیشت را در دستور کار قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی