Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین شماره فصلنامه علمی تخصصی مطالعات علوم قرآن مربوط به پاییز ۱۳۹۸ منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس لینک قابل دسترس است.

«مرجعیت علمی قرآن از نگاه علامه طباطبایی» نوشته محمد فاکر میبدی و محمدحسین رفیعی؛ «مرجعیت قرآن و گستره آن در اندیشه علامه سیدمحمدحسین فضل‌اللّه» به قلم فرج‌الله میرعرب؛ «بررسی و نقد اثرپذیری قرآن از تورات و انجیل در EQ (دائرة‌المعارف قرآن لیدن)» اثر علی خراسانی از جمله مقالات این شماره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «درآمدی بر مبانی علوم قرآنی مرجعیت علمی قرآن از دیدگاه آیت‌اللّه معرفت» نوشته سیدعلی سادات‌فخر؛ «بررسی شبهات دکتر سها درباره تعدد زوجات در قرآن کریم» به قلم حسین رضایی و فرج‌الله میرعرب؛ «نقد مغالطات مستشرقان در مطالعات قرآنی» اثر محمدعلی محمدی؛ «قواعد حاکم بر بهره‌مندی از روایات تفسیری» نوشته محسن قمرزاده و فاطمه السادات ارفع از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

کد خبر 4854781

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی علوم قرآنی قرآن گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی ایران قاسم سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی تمدن نوین اسلامی نشست علمی سردار سلیمانی دهه فجر معرفی کتاب مسلمانان شبکه چهار سیما آیت الله جوادی آملی علوم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد