Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زمانی که حمیدرضا به خواستگاری‌ام آمد مسئول کانون فرهنگی مسجد محله‌شان بود و خیلی پافشاری داشت که برای فعالیت در مسجد همراهی‌اش کنم. تلاش می‌کرد جوان‌ها را به سمت مسجد بکشاند و از آن‌ها نیرو‌های جهادی و رزمنده بسازد و آرزویش دفاع از اسلام بود. تاریخ انتشار: 09:59 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۱۳۶

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امروز ۲۸ بهمن چهارمین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «حمیدرضا انصاری» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید انصاری که در زمان شهادت ۴۶ سال سن داشت، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته علوم استراتژیک بود.  

شهید انصاری  از پاسداران سپاه روح‌الله استان مرکزی بود و پس از عزیمت به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در جریان نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان آمر واقع در جنوب سوریه به شهادت رسید.

شهید انصاری در سال ۹۴ در ۴ مقطع مجموعا ۱۰ ماه در سوریه حضور پیدا کرد و در نهایت ۶ روز بعد از آخرین اعزامش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید انصاری در ردیف هشتم قطعه ۱۰ گلزار شهدای اراک و در کنار قبر برادر خود به خاک سپرده شده است.

مردم قدرشناس کرمان وداع با شکوهی را با پیکر مطهر شهید انصاری انجام دادند. آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی نیز بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز خواند.

معصومه میرزاخانی همسر شهید انصاری در خصوص نحوه آشنایی خود با همسر شهیدش گفته بود: آشنایی‌ام با حمیدرضا از طریق یکی از دوستان بود. البته او دوست برادرم هم بود و با خانواده ما آشنایی داشت، اما من را دقیق ندیده بود تا اینکه یکی از همکاران‌شان ما را به هم معرفی کرد. سال ۷۶ عقدمان انجام شد و سال ۷۷ ازدواج کردیم. حمیدرضا متولد سال ۴۸ بود و آن زمان ۲۹ سال داشت. حاصل زندگی‌مان دو فرزند دختر ۱۷ و ۱۱ ساله است. زمانی که حمیدرضا به خواستگاری‌ام آمد مسئول کانون فرهنگی مسجد محله‌شان بود و خیلی پافشاری داشت که برای فعالیت در مسجد همراهی‌اش کنم. تلاش می‌کرد جوان‌ها را به سمت مسجد بکشاند و از آن‌ها نیرو‌های جهادی و رزمنده بسازد و آرزویش دفاع از اسلام بود. خیلی جالب بود که در همان اوایل آشنایی چنین شرطی داشت. می‌گفت، چون نظامی هستم و مأموریت کاری برایم پیش می‌آید، حاضرم با او ازدواج کنم؟ پاسخ من مثبت بود چرا که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده بودم و ارزش کار آقا حمیدرضا را خوب درک می‌کردم.

بیشتر بخوانید:

چرا فرماندهان حشدالشعبی صد میلیون تومان به مدافع حرم ایرانی دادند؟‌

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید انصاری حمیدرضا انصاری خاطرات مدافع حرم شهید انصاری پیکر مطهر مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل

منابع فلسطینی از شهادت یک زن جوان ۲۰ ساله فلسطینی در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال الخلیل خبر داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سمت یک زن فلسطینی در شمال الخلیل تیراندازی کرده‌اند.

رادیو ارتش اشغالگر مدعی شد که این زن جوان فلسطینی در تلاش برای انجام عملیات ضد اسرائیلی بوده است که هدف گلوله نظامیان ارتش اسرائیل قرار گرفت.

هنوز جزئیات بیشتری درباره شهادت این بانوی جوان فلسطینی منتشر نشده است.

نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاباعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیرتی که در خون غلتید
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان