Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: متاسفانه در این‌ چند روز شرایط بسیار سختی از لحاظ روحی و روانی بر تیم حاکم بود و با این شرایط دشوار بود تا تیم را به شرایط ایده‌آل برگردانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان اکبری درمورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: قبل از همه چیز بابت درگذشت فرزند نازنین حمزه زرینی، بازیکن ارزشمند تیم به وی و باشگاه شهرداری ارومیه تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در این‌ چند روز شرایط بسیار سختی از لحاظ روحی و روانی بر تیم حاکم بود و با این شرایط بسیار دشوار بود تا تیم را به شرایط ایده‌آل برگردانیم. مقابل مریوان با همبستگی تیمی توانستیم نمایشی خوب و عملکردی قابل قبول داشته باشیم. بازیکنانم در حمله، سرویس، دفاع و توپگیری موفق بودند و در نهایت هم به پیروزی رسیدیم.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: متاسفانه 5 بازیکن تیمم بنام‌های محمودی، همتی، کریمی، قائمی و شفیعی را به علت مصدومیت و حمزه زرینی را بواسطه فوت فرزندش در اختیار نداریم و همین آسیب دیدگی‌های بازیکنان شرایط را برای تیمم در ادامه لیگ سخت‌تر کرده است.

اکبری گفت: بازیکنان مصدومم تاثیرگذار هستند و بسیار امیدوارم در هفته‌های آینده به تیم‌ ملحق شوند و بتوانیم در ترکیب تیم از حضور آنها بهره ببریم. در دو ست نخست مقابل مریوان عملکرد تیمم راضی کننده بود، اما در ست سوم‌ شش امتیاز عقب بودیم که بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و موفق شدند با توانمندی بالایشان این ست را هم‌ پیروز شوند.

وی در خصوص بازی هفته آینده مقابل شهداب یزد اظهار داشت: برای بازی هفته آینده نیز برنامه‌هایی داریم و برای کسب پیروزی به مصاف حریف می‌رویم. برای تیمی که چندین بازیکن مصدوم در تیم دارد، هر هفته دو بازی برایش بسیار سخت و دشوار است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ارومیه شهرداری لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار سختی شهرداری ارومیه بر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.

یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.

تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.

یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.

محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد