Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ادامه بارش‌‌ها در استان خبر داد و گفت: بارش‌های امروز برف و با افزایش دما، بارش‌ها برای چهارشنبه و پنج‌شنبه برف و باران پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بارش برف ناشی از فعالیت سامانه بارشی، وضعیت جوی خاصی را در سطح استان موجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان عمده بارش این سامانه فعال در استان تا حدود ساعت 21 شب خواهد بود، هر چند برخی مناطق استان از جمله شهر زنجان شاهد بارش‌های پراکنده تا صبح فردا خواهد بود.

صونا صرفی با بیان اینکه سامانه فعال در استان صبح فردا از استان خارج خواهد شد، افزود: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه در استان فعال خواهد شد که به دلیل افزایش دما، بارش‌های ناشی از آن طی دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت برف و باران ولی اغلب باران خواهد بود.

وی تنها پدیده قابل توجه روز جمعه در استان را وزش باد اعلام کرد و گفت: در این روز بارشی برای استان زنجان پیش‌بینی نشده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود و فعالیت سامانه دیگری در استان است که اطلاعات دقیق این سامانه در موعد مقرر گزارش خواهد شد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را دو درجه زیر صفر اعلام و تصریح کرد: این دما نسبت به روز گذشته افزایش دو درجه‌ای یافته است.

صرفی با تاکید بر ادامه روند افزایشی دما در سطح استان از روز چهارشنبه افزود: این افزایش دما برای روز جمعه نسبت به امروز هفت تا هشت درجه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73004/ق 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی سامانه بارشی سامانه فعال وزش باد جاده ها تردد افزایش دما مقایسه جمعه روز چهارشنبه برف و باران افزایش دما خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بر فراز استان، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق طی امروز و فردا به صورت قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر خواهد بود و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع تند باد لحظه‌ای و در برخی مناطق مستعد شرقی خیزش گردو خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنان احتمال بارش رگبار بهاری به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارندگی‌های ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی تا صبح امروز به ترتیب در ایستگاه فریدون‌شهر با ۴۰ میلیمتر، خوانسار ۲۹.۴، داران ۲۰ میلیمتر، میمه ۱۷.۵ میلیمتر، چادگان ۱۶.۳، گلپایگان، نطنز و نجف آباد ۱۰ میلیمتر، مورچه خورت هفت میلیمتر، سمیرم و شهر اصفهان چهار میلیمتر و زرین‌شهر ۳.۸ میلیمتر بوده است.

امینی افزود: برای روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین تنش دمایی (کاهش دما) را طی بامداد روز پنجشنبه به ویژه در باغات نواحی غربی استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

خورو بیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

کد خبر 6099563

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان