Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:17:23 GMT

زنان توانمند کهگیلویه و بویراحمد مدیر می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۰۲۵

زنان توانمند کهگیلویه و بویراحمد مدیر می شوند

 آغاز به کار دولت دوازدهم با سیاست افزایش سهم زنان در پست های مدیریتی همراه بود به گونه ای که به دستگاه های دولتی اعلام شد که ۳۰ درصد از پست ها باید به زنان اختصاص یابد.

نادیا صداقت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و در این استان زنان توانمند بسیاری هستند که نیاز است شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای جایگاه زنان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنا بر دستور  استاندار استان، تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان مکلف شده اند تا پایان اسفند ماه امسال نسبت به انتخاب یک معاون زن در بدنه سیستم اداری خود اقدام کنند.

صداقت ابراز داشت: ظرف چند سال اخیر، استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان های پیشگام در انتصاب زنان در پست های مدیریتی بوده و تلاش بر این است انتصاب های بیشتری برای زنان در مسئولیت های شغلی داشته باشیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین دستاورد های انقلاب اسلامی تغییر نگرش نسبت به زنان و توجه به عدالت جنسیتی بوده است که  هم اینک زنان در جامعه ای امن همگام با مردان در راه توسعه کشور گام برمی دارند.

هم اینک ۴ سفیر، ۵۳ نفر معاون وزیر و ۱۴ معاون استاندار از جامعه بانوان در کشور مشغول به خدمت هستند.

سهم زنان در عرصه های مدیریتی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان های کشور آن چنان خوشایند نیست و نیاز است حضور زنان در پست های مدیریتی دستگاه ها بیش از پیش دیده شود.

بر اساس آخرین آمار، سه زن در پست های معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکلی اداره کار استان و کانون پرورش فکری کودکان ارائه خدمت کردند و هر کدام در پست های مدیریتی خود موفقیت هایی کسب کردند.

بر اساس آخرین آمار گزارش شده از سوی دولت، کم ترین حضور زنان در عرصه های مدیریتی استانداری ها و دستگاه های اجرایی در استان قم و بیشترین آنها مربوط به استان بوشهر بوده است.

همچنین در رده های بعدی استان های گیلان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، البرز، سمنان و لرستان بیشترین درصد حضور زنان در عرصه های مدیریتی را در دولت دوازدهم به خود اختصاص داده اند.

کهگیلویه و بویراحمد نیز با درصد ۶.۶، در میان چهار استان دارای کم ترین میزان حضور زنان در پست های مدیریتی زنان در استانداری ها و دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد جامعه کهگیلویه و بویراحمد معاون وزیر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور