Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی پیش از بازی مقابل الاهلی دو خبر بد را شنیده است. خبر اول نرسیدن قائدی به این بازی حساس و خبر بدتر از آن رسیدن عمرالسومه است. مهاجمی خطرناک که هیچ کدام از تیم‌های ایرانی خاطره خوبی از بازی مقابل او ندارند و نتوانسته‌اند از دست او فرار کنند.

به گزارش آی اسپورت، سومه رکورد بسیار ترسناکی مقابل تیم‌های ایرانی دارد که می‌تواند حسابی حواس فرهاد مجیدی را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سوریه‌ای مقابل تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گل زده است و هیچ کدام از نماینده‌های ایران نتوانسته‌اند مقابل او دروازه‌شان را بسته نگه دارند.

اولین بازی او مقابل نمایندگان ایرانی در برابر تراکتورسازی بود. سومه در حالی بازی رفت مقابل شاگردان تونی به میدان رفت که چند هفته قبل عمل جراحی مچ پا را انجام داده بود و حضورش در این بازی مشخص نبود. سومه اما به بازی رسید و در بازی رفت یک پاس گل داد و تیمش دو بر صفر برنده شد. بازی برگشت در تبریز اما 20 روز بعد برگزار شد و سومه توانست به آمادگی کامل رسیده و دو گل وارد دروازه حامد لک کند و بازی در نهایت 2-2 به پایان رسید.

او در دو بازی بعدی لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت استراحت کرد تا باز هم برای بازی با نماینده بعدی ایران آماده شد. قربانی بعدی نفت تهران بود.

بازی رفت با تک گل غلامرضا رضایی به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید اما در بازی برگشت سومه باز هم 2 گل به نماینده ایران زد و الاهلی 2 بر یک برنده شد. با این حال نفت توانست آنها را از آسیا حذف کند و انتقام تیم‌های ایرانی را برای این فصل بگیرد!

سال بعد نیمکت‌نشینی این بازیکن در سه بازی و همچنین حذف زودهنگام آنها از مرحله گروهی فرصت رویارویی تیم‌های ایرانی با گربه‌سیاهشان را نداد. سال 2017 هم باز قرعه بازیکن سوریه‌ای را مقابل تیم‌های ایرانی قرار داد. بازی الاهلی و ذوب‌آهن یک-یک در جریان بود که گل دقایق پایانی سومه ورق را به نفع الاهلی برگرداند و این تیم پیروز از میدان خارج شد. پرسپولیس هم در مرحله یک چهارم نهایی دروازه‌اش توسط مهاجم سوریه‌ای باز شد اما توانست این تیم را از آسیا حذف کند تا برانکو مربی باشد که در آن فصل از السومه و تیمش انتقام می‌گیرد.

سال 2018 باز هم مصدومیت او را از آسیا دور کرد. تراکتور تیمی بود که در دو بازی رفت و برگشت از بازی مقابل گربه سیاه خیالش راحت بود. البته تراکتور با وجود غیبت سومه در هر دو بازی بازنده از میدان خارج شد. سال 2019 هم رسم گل خوردن تیم‌های ایرانی سهم شاگردان برانکو شد. پرسپولیس که بازی رفت را 2 بر صفر برنده شده بود با 2 گل السومه 2 بر یک باخت. بیرانوند در پیراهن تیم ملی هم طلسمش مقابل این بازیکن شکسته نشد. به این لیست باید گل سومه با پیراهن تیم ملی سوریه به تیم ملی ایران را هم اضافه کرد تا این لیست سیاه تکمیل شود.

فرهاد مجیدی امیدوار است که به اولین تیمی تبدیل شود که مقابل تعداد گل‌های السومه به آن یک خط تیره قرار دارد. کار بسیار سختی که با عملکرد نه چندان درخشان استقلال در فاز دفاعی در چند هفته اخیر کار سختی خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002zn1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سومار استقلال تیم های ایرانی بازی مقابل فرهاد مجیدی گربه سیاه برنده شد بازی رفت سوریه ای تیم ملی دو بازی باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟

بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا مسافر کفاره روزه دارد؟ بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟