Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مهناز افشار سلبریتی جنجالی کشور که ماه‌ها است فعالیت خود را در یک شبکه سعودی شروع کرده، هربار با اقدام و عملی وطن فروشانه حواشی تازه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی می‌سازد. افشار در آخرین اجرا و حضور خود در این برنامه ماهواره‌‌ای، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران امید دانا فعال اپوزیسیون خارج نشین از تصویر این گردنبند بر گردن افشار رونمایی کرده و در توئیتر خود نوشت:

" تا کنون سلیبرتی‌ها دریای مازندران و خلیج فارس را حذف می‌کردند، ولی مهناز افشار کل خوزستان را از نقشه ایران توی گردنش حذف کرده اونم در برنامه‌ای که پولش را سعودی‌ها می‌پردازند و اعتقاد دارند خوزستان بخشی از عربستان است!
منی که اهل تجملات هستم تا کنون هیچ گردنبند ایرانی را این‌گونه ندیدم. "

 

انتشار این پست در توئیتر با واکنش تند و انتقادی کاربران و فعالان فضای مجازی همراه شد. کاربران ضمن انتشار نظرات خود ذیل توئیت امید دانا، افشار را سلبریتی وطن‌فروش خوانده که جیره‌خوار عربستان سعودی است. آنها ضمن اشاره به خطاها و اشتباهاتی که بارها از سوی این بازیگر رخ داده است، جواب‌های دندان‌شکنانه‌ای دادند که در ادامه تعدادی از واکنش‌ها و نظرات به گردنبند عجیب و جنجالی افشار را مشاهده می‌کنید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کاربران مهناز افشار شبکه سعودی گات تلنت صراط بر گردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد ، حتی مسعودهای ده‌نمکی‌ (فیلم)