Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@12:07:05 GMT

ژاپن در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۲۱۰

ژاپن در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی بازگشت شهروندان ژاپنی از چین و شیوع ویروس کرونا در ژاپن، در این کشور بالاترین سطح هشدار اعلام شد.

خبرگزاری ان اچ کی گزارش داد ۶۵ ژاپنی روز دوشنبه با یک پرواز دولتی از شهر وووهان چین، مرکز اصلی شیوع ویروس کرونا، به توکیو بازگشتند و به این ترتیب تعداد کل اتباع ژاپنی بازگشته از چین به ۷۶۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن با داشتن بیش از ۴۰۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا، که بیشتر آن‌ها از مسافران کشتی کروزی هستند که در بندر یوکوهاما لنگر انداخته بود، پس از چین بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را دارد. بیمارستان ساگامیهارا در ۵۰ کیلومتری غرب توکیو اعلام کرد در پی مثبت بودن جواب آزمایش ابتلا به ویروس کرونا یکی از پرستاران خود، پذیرش بیماران جدید را به حالت تعلیق درآورده است.

وزارت بهداشت چین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته یکصد نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار جان باختگان این ویروس در چین به ۱۶۹۶ تن رسید.

در بیانیه وزارت بهداشت چین آمده است: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۹۰۰ مورد جدید ابتلا به این ویروس گزارش شده است که شمار مبتلایان را به رقم بی سابقه ۵۸ هزار مورد رساند.

از دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان استان هوبی ویروسی با نام کرونا شیوع پیدا کرد که تا به امروز با آلوده کردن بیش از ۶۰ هزار نفر در سراسر جهان که بیشتر آن‌ها چینی هستند توجه همگان را به خود جلب کرده است. این ویروس تاکنون به ۲۵ کشور جهان راه یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا چین هشدار ووهان ژاپن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار زلزله در تهران ۱۰ تا ۱۵ ثانیه پیش از وقوع آن + جزئیات
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • هشدار سریع ۱۰ تا ۱۵ ثانیه قبل از زلزله اعلام می‌شود | به دنبال پایش ایمنی ۱۹ هزار ساختمان هستیم
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟