Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۳۸ شعبه، آرا مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اخذ خواهند کرد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵۳ شعبه در سطح شهر بیرجند است، بیان‌کرد: از این تعداد ۹۶ شعبه شهری و ۵۷ شعبه نیز روستایی خواهد بود که از تعداد شعب شهری ۱۰ شعبه ثابت و از شعب روستایی نیز ۱۸ شعبه ثابت و ۳۹ شعبه سیار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه‌داد: در شهرستان خوسف نیز ۴۳ شعب دایر خواهد بود که از این تعداد ۶ شعبه شهری، ۳۷ شعبه روستایی و همچنین ۱۰ شعبه ثابت و ۳۳ شعبه نیز سیار خواهد بود.

وی افزود: در شهرستان درمیان نیز ۴۲ شعبه اخذ رأی داریم که از این تعداد ۱۱ شعبه شهری و ۳۱ شعبه روستایی و همچنین تعداد ۱۳ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سیار در شهرستان درمیان خواهیم داشت.

۲۲ نفر تاکنون در عرصه رقابت باقی مانده‌اند

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه از ابتدای فرایند انتخابات تاکنون سه نفر انصرافی داشته‌ایم، گفت: یک نفر نیز از حوزه انتخابیه بیرجند به حوزه انتخابیه نهبندان انتقال حوزه داده و در حال حاضر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۲ نفر در عرصه رقابت حضور دارند.

ناصری با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارت در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخابات را انجام می‌دهند، اظهار کرد: تمامی متولدین سوم اسفند سال ۱۳۸۰ و ماقبل آن می‌توانند در انتخابات شرکت و رأی بدهند.

وی ادامه‌داد: ۱۵ نامزد انتخابات در بیرجند تشکیل ستاد داده و همچنین هفت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز تاکنون ستاد تشکیل نداده‌اند.

فرماندار بیرجند با اشاره به قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها، گفت: بر اساس این قانون هر نامزد باید یک شماره حساب و نماینده مالی جهت کنترل هزینه‌های انتخاباتی‌اش به فرمانداری معرفی کند.

هفت کاندیدا تاکنون شماره حسابی به فرمانداری اعلام نکرده‌اند

ناصری با بیان اینکه هرگونه فعالیت مالی انتخاباتی کاندیداها در خارج از شماره حساب مالی اعلام شده به فرمانداری تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: تاکنون هفت نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شعبه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف شماره حسابی به فرمانداری اعلام نکرده‌اند که تذکر لازم به آنان داده شده است.

وی بیان‌کرد: تاکنون فرمانداری ۱۲ مورد تذکر به ستادها پیرامون مواردی چون دایر کردن ستاد بدون اطلاع به فرمانداری و چاپ بنر و پوستر فراتر از اندازه مجاز قانونی داده است و هیئت نظارت نیز تاکنون سه مورد تذکر به ستادها داده است.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی در محیط‌های دولتی ممنوع است، یادآور شد: این قانون شامل دانشگاه‌ها نیز می‌شود.

کد خبر 4854846

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ناصری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد تعطیلی مدارس گرگان قاسم سلیمانی بیرجند بیرجند با اشاره حوزه انتخابیه بیرجند مجلس شورای اسلامی درمیان و خوسف شعبه ثابت شعبه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود