Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالعزیز ابوحمر، خبرنگار روزنامه استاد الدوحه روز گذشته در اردوی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حضور یافت. این خبرنگار پیش از بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان با تیم السد قطر  با سروش رفیعی، بازیکن سابق تیم الخور قطر و بازیکن فعلی سپاهان گفتگو کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

این بار بازدید از دوحه را چطور دیدی؟

دوحه همیشه برای من یک شهر زیبا است، چهوقتی من اینجا به عنوان بازیکن بودم و وقتی با پرسپولیس آمدم و حتی وقتی برای دیدار دوستان آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تقریباً یک هفته با سپاهان در آماده سازی برای روبرو شدن با السد هستیم که یکی از بهترین تیم‌ها است. دوحه همیشه مکان مناسبی برای من است و من همیشه اینجا احساس راحتی می‌کنم به هر حال همانطور که تمام هم تیمی‌هایم چنین احساسی دارند. دوحه به سرعت در حال تغییر است، من تقریباً هر سال به دوحه می‌روم، اما این بار جاده‌ها تغییر کرده‌اند، و در دراز مدت پل ها ظاهر می‌شوند، و مغازه‌ها و مراکز بیشتری وجود دارند .. قطر همیشه به دنبال بهترین‌ها است.

شما یک هفته پیش آمدید ... دلیل آن چیست و استقبال در اینجا چگونه بود؟

بله ، ما یک هفته قبل از مسابقه به اینجا آمدیم و اردوی تمرینی را برای آماده سازی مقابله با السد راه اندازی کردیم، و کادر فنی تصمیم گرفتند تا در صدر آماده سازی مسابقه قرار بگیریم و چون می‌دانیم همه چیز در اینجا موجود است، بنابراین می‌گویم که استقبال گسترده در اینجا برای ما متعجب کننده نبود. مسئولان باشگاه السد به عنوان رقیب با ما برخورد نکردند. باشگاه السد با محبت با ما برخورد و از ما استقبال کرد و همه جو و امکانات را به عنوان دوست و برادر برای ما فراهم کرد و از این بابت سپاس فراوان داریم، ما همچنین اینجا هستیم زیرا روابط خوب فوتبال بین قطر و ملت ایران و بین باشگاه‌های قطر و باشگاه‌های ایرانی وجود دارد، و ما هم قطعا همانطور که السد از ما در اینجا استقبال کرد میزبانی می‌کنیم و ما به نفع ایران باز خواهیم گشت ... فوتبال ابزاری برای دوستی و نزدیکی بین مردم است. 

شما به یک پیروزی بزرگ 4 بر صفر دست یافتید و شکست سنگینی را برای العین رقم زدید.

این را می‌دانم که این شکست یک رکورد در ورزشگاه خانگی تیم العین در لیگ قهرمانان آسیا بود، دوم اینکه علی رغم پیروزی ما 4 بر صفر، تیم العین در حقیقت ضعیف نبود، ما در خانه و ورزشگاه به یک پیروزی شایسته دست یافتیم و در این مسابقه یک گل به ثمر رساندیم، اما این بازی را پشت سر گذاشتیم و باید برای بازی دشوار مقابل السد آماده شویم که در بازی گذشته به برتری خوبی دست پیدا کرد. 

انتظارات شما از دیدار برابر السد قطر چیست؟

اول، این بدان معنا نیست که پیروزی ما مقابل العین دیگر روند ما را تمام کرده است که مأموریت ما در اینجا آسان است و العین تیم آسانی نبود ... و همانطور که سرمربی گفت ما باید در صدر روند آماده سازی قرار بگیریم و با آمادگی بالا وارد شویم که یک رویارویی کاملاً متفاوت است و ما انتظار داریم مسابقه خیلی سختی باشد و اینطور فکر می‌کنم که انگیزه بیشتری برای بازی مقابل السد داریم. ما این شانس را البته داریم که با برتری مقابل السد به عنوان صدرنشین گروه باقی بمانیم. 

چه چیزی را از السد به یاد داری؟ مطمئنا وقتی در الخور بودی با این تیم روبه رو شده بودی.

البته من با الخور مقابل السد بازی کردم و همچنین در بازی معروف (3-2) مقابل السد با پرسپولیس بازی کردم که در زمان‌های پایانی بازی نتیجه را واگذار کردیم. با احترام به ژاوی و تیم السد قطر ما در اینجا هستیم که به پیروزی برسیم و با ارائه عملکردی قوی به امتیاز برسیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان السد قطر ژاوی هرناندز سروش رفیعی ما در اینجا مقابل السد آماده سازی السد قطر یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر

تیم های مهمان بالاخره خودی نشان دادند و امروز شاهد شکست دو تیم میزبان بودیم. 

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران، 3 بازی در پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این سه بازی حساس رقم خورد. 

مینه سوتا تیمبروولوز 105-93 فینیکس سانز (2-0 به سود تیمبروولوز)

جیدن مک دنیلز احتمالا بهترین بازی دوران حرفه ای خودش را انجام داد تا تیمبروولوز یک مشت دیگر به سانز بزند. مک دنیلز بهترین عملکرد امتیازآوری خودش در پلی آف را با 25 امتیاز ثبت کرد و هنگامی که بازیکنان سانز را دفاع می کرد، فیلدگل آنها را به زیر 30 درصد رساند. تیمبروولوز نشان داد که برای بردن سانز به عملکرد همیشه عالی آنتونی ادواردز نیاز ندارد؛ انت تنها 15 امتیاز کسب کرد و گرگ ها با درخشش 18 امتیازی مایک کانلی و رودی گوبر، به فینیکس اجازه خودنمایی ندادند. مینه سوتا برای دومین بار در تاریخ فرنچایز خودش با نتیجه 0-2 در یک سری پیش افتاده است و با دست پر برای بازی های سوم و چهارم به فینیکس سفر می کند. بیگ تری سانز در این بازی 18 از 45 شوت زد! 

میلواکی باکس 108-125 ایندیانا پیسرز (1-1 مساوی)

پاسکال سیاکام به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمی که در پلی آف بی تجربه است، دارد به بهترین شکل ممکن کار خودش را انجام می دهد و به پیسرز کمک می کند. ستاره سابق رپترز در خانه میلواکی باکس بهترین بازیکن زمین بود و 37 امتیاز گرفت. دیمین لیلرد در این بازی هم نیمه اول فوق العاده ای داشت (26 امتیاز از 34 امتیاز) اما این بار ایندیانا پیسرز بازی را به سود خودش تمام کرد. پیسرز با روحیه و شرایطی عالی، آماده میزبانی از باکس در ایندیانا می شود. یانیس آنتتوکومپو در این بازی هم به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند. 

دیمین لیلرد در نیمه اول های پلی آف امسال 61 امتیاز گرفته و در نیمه دوم ها، تنها 8 امتیاز!  بهترین عملکرد امتیازآوری این فصل در پلی آف، 37 و 36 امتیاز بوده که هر دو به پاسکال سیاکام اختصاص دارد.  سیاکام اولین بازیکن از زمان ویلت چمبرلین است که پلی آف را با دو بازی 35/10 متوالی شروع می کند. 

لس آنجلس کلیپرز 93-96 دالاس موریکس (1-1 مساوی)

4 بازیکن در ترکیب کلیپرز هستند که اگر همین امروز بازنشسته شوند هم به تالار مشاهیر بسکتبال می روند، با این حال ستاره جوانی در تیم دالاس موریکس بازی می کند که هیچ وقت جلوی کلیپرز پا پس نمی کشد و امروز هم همین گونه بود. 

لوکا دانچیچ و کایری اروینگ این بار از همان ابتدا خوب بودند تا مانند بازی اول، آن اختلاف عجیب و غریب ایجاد نشود. همین شد که حتی با وجود ران خوب کلیپرز در کوارتر سوم، موریکس موفق شد ورق را به سود خودش برگرداند. کوای لنرد در این بازی به میادین برگشت اما عملکرد جالبی نداشت. موریکس به سری برگشت و حالا آماده می شود تا در خانه، بازی های سوم و چهارم را مقابل کلیپرز برگزار کند. 

لوکا دانچیچ کارش را با آمار 32/6/9 به پایان رساند، تا این لحظه از دوران حرفه ای او، تنها مایکل جردن آمار میانگین امتیاز بهتری در پلی آف دارد!  لوکا در 30 بازی پلی آف اول دوران حرفه ای خودش، آمار میانگین 32.5/9.3/7.8 ثبت کرده است، این استت لاین برای لبران جیمز 27.6/8.2/7.1 است.  از عملکرد پی جی واشینگتن غافل نشوید؛ موریکس برخلاف بازی اول آپشن سوم حمله داشت و پی جی 18/6 روی فیلدگل 50% ثبت کرد. 

براکت پلی آف 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان