Web Analytics Made Easy - Statcounter

"نفوذ" سریالی که مهرماه سال ۱۳۹۹ روی آنتن خواهد رفت؛ از بهمن‌‌ماه ۱۳۵۷ تا لانه جاسوسی. این روزها در چالوس جلوی دوربینند، به روزنامه کیهان می‌روند و در لانه جاسوسی کار به پایان راه می‌رسد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، داستان سریال "نفوذ" از بهمن‌ماه 1357 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تا آبان 1358 و ماجرای لانه جاسوسی است؛ داستانی که 42 قسمتی و برای مهرماه 1399 آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهایی که به تعبیر محسن علی‌اکبری در سایت کبکان (امنیتی) می‌گذرد و آخرین هفته‌های تصویربرداری‌اش را می‌گذراند. سریالی که از جلوه‌های ویژه‌ بهره می‌برد؛ برای اولین‌بار است سریال تلویزیونی با این حجم کار سی‌جی (تکنولوژی‌های جدید) تولید می‌شود.

 بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد. نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر بازیگران خارجی این سریال تلویزیونی‌اند. مراحل فنی تدوین، همزمان با تصویربرداری در حال اجرا است.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب‌الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از دیگر بازیگران خارجی این سریالند.

علی‌اکبری در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از پایان فیلمبرداری در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: گروه در چالوس مشغول تصویربرداری‌اند و تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت. سپس به تهران خواهیم آمد و یک هفته‌ هم در لوکیشن ساختمان قدیمی تهران و لانه جاسوسی کار ادامه پیدا می‌کند. البته در لانه جاسوسی، تصویربرداری "نفوذ" به پایان می‌رسد.  با توجه به این مهم که سریال بخش جلوه‌های ویژه بصری سنگینی دارد، کار پرزحمت و زمانبری خواهد بود. 

ماجرای ادامه "گسل" در تلویزیونسام درخشانی مجری تلویزیون شد + تیزرپژمان جمشیدی و هادی حجازی‌فر در "زیرخاکی" تلویزیون + عکس

سریالی که داستانش از بهمن‌ماه 1357 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شروع می‌شود و به  آبان 1358 و ماجرای لانه جاسوسی می‌رسد؛  42 قسمتی و برای مهرماه 1399 آماده می‌شود. 

انتهای پیام/

R1515/P1397/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی تلویزیون لانه جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ از تلویزیون رفت

آفتاب‌‌نیوز :

داریوش فرضیایی به زودی با یک سریال جدید در شبکه نمایش خانگی ظاهر می‌شود سریال «لالایی» و نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی متفاوت از کار‌هایی است که تاکنون از او به عنوان کاراکتر عمو پورنگ دیده شده است. سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افشاگری عجیب الهام حمیدی از ازدواجش
  • عمو پورنگ از تلویزیون رفت
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • رخنه به قلب دشمن
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»