Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@11:57:24 GMT

نگاهی به آمار گلزنی عمر السوما برای الاهلی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۴۴۷

نگاهی به آمار گلزنی عمر السوما برای الاهلی

خبرگزاری میزان- مهاجم سوری الاهلی عربستان که آمار جالب و عجیبی در گلزنی دارد، به بازی مقابل استقلال می‌رسد. تاریخ انتشار: 11:12 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۱۸۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، عمر السوما امسال با وجود مصدومیت، سه دیدار تیمش را از دست داد، اما ۱۱ گل به ثمر رسانده و از مدعیان کسب عنوان آقا‌ی گلی در لیگ عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم سوری نزد روسای باشگاه الاهلی محبوبیت زیادی دارد به طوری که وقتی برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان اخراج شد، یکی از روزنامه‌های این کشور تیتر زد: «عمر السوما برانکو را شکست داد» البته مربی کروات هم نتایج ضعیفی در الاهلی گرفت، ولی اگر قدرت و نفوذ سوما نبود شاید حداقل فرصت بیشتری به او می‌دادند.

عمرالسوما در سال‌های اخیر ۱۱۴ گل برای الاهلی عربستان زده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. او تازه از بند مصدومیت رها شده و می‌تواند الاهلی را مقابل استقلال همراهی کند آن هم در حالی که استقلال بهترین مهاجمان خود یعنی مهدی قائدی و دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مسلما کار سختی برابر تیم عربستانی پیش‌روی خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: نامجومطلق: با توجه به انگیزه بازیکنان برای ۳ امتیاز به زمین می‌رویم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان الاهلی عربستان عمر السوما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟

 مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند، قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور