Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:13:21 GMT

تکاپوی بارسلونا برای جذب ستاره مد نظر رئال

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۷۰۳

به گزارش ایلنا، به دنبال انتشار یک خبر توسط نشریه اسپورت کاتالونیا مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید آماده است کل 115 میلیون یوروی بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینس را در پایان فصل بپردازد، باشگاه بارسلونا که مشتری اول این مهاجم آرژانتینی بود به تکاپو افتاده است. 

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بارسایی‌ها از بیم آنکه مبادا در کورس جذب مهاجم 22 ساله اینتر - بازیکنی که گویا لیونل مسی هم راغب است به فهرست هم‌تیمی‌هایش اضافه شود - به رقیب دیرینه مادریدی ببازند، حاضر شده‌اند رقمی حتی بیش از غرامت فسخ قراردادش را به اینتر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا در ابتدای فصل جاری تلاش کرد مارتینس را از اینتر بخرد و این بازیکن آرژانتینی هم به این جابه‌جایی چراغ سبز نشان داد اما اینتر مانع از انتقال او شد. از آن زمان اما مشتریان دیگری مانند رئال مادرید و منچستریونایتد هم برای بازیکن مد نظر بارسایی‌ها پیدا شده‌اند که کار تیم آبی و اناری‌پوش را سخت کرده است. همین موضوع سبب شده که بارسلونا به جای انتظار تا پایان فصل، از هم اکنون با اینتر وارد مذاکره شود و آمادگی‌اش را برای پرداخت رقم مورد نظر تیم ایتالیایی، رقمی حتی بالاتر از بند فسخ قراردادش اعلام کند. پرداخت غرامت فسخ قرارداد مارتینس برای مدت محدودی امکان‌پذیر است و به همین دلیل باشگاه‌های اروپایی فرصت زیادی برای مذاکره ندارند. در همین حال اسکای اسپورت اعلام کرده که بارسلونا ممکن است به عنوان بخشی از رقم خرید مارتینس به اینتر بازیکن بدهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم