Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تحقق این امر یکی از اقدامات انجام شده شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران است که با استقبال کم نظیر علاقه مندان داخلی و خارجی مواجه شد.

وی بیان کرد:غرفه های راه اندازی شده در حوزه های سوغات و هدایا، دست بافته ها و موسیقی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه در روزهای ۲۳ تا ۲۶ بهمن فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایش بین المللی صنایع دستی وگردشگری تهران با حضور سفیران ۱۰کشور جهان برگزار شد افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان بود.

صفایی راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی،سوغات و هدایا در ورودی شهرها را از دیگر برنامه های معرفی جاذبه های گردشگری استان در اواخر اسفند عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور گردشگران نوروزی این نمایشگاه ها فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های پنهان حوزه گردشگری استان است.

صفایی بیان کرد: اقدام های خوبی نیز برای معرفی جاذبه های استان به صورت نرم افزاری و سخت افزاری مانند توزیع بروشور و استفاده از فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تشکیل کمیته های تخصصی دهگانه ستاد سفرهای نوروزی در استان خبر داد.

صفایی عنوان کرد: همه این کمیته ها موظف هستند اقدام های انجام شده خود درباره ایجاد امکانات پذیرایی از گردشگران نوروزی را در کمیته سفرهای نوروزی که روز هفتم اسفند برگزار می شود گزارش دهند.

وی تاکید کرد: روز گذشته نیز کمیته اسکان سفرهای نوروزی استان تشکیل و برای اسکان گردشگران نوروزی در هتل ها و مدارس برنامه ریزی های لازم در حال انجام است.

استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با داشتن چشمه‌ها و تفرجگاه‌های بکر، آبشارهای زیبا، رودخانه‌های خروشان همراه با مناظر بدیع گردشگری از مقاصد گردشگری مهم در جنوب کشور است.

دریاچه‌های طبیعی، پوشش جنگلی درختان سرسبز بلوط و رایحه خوش بوته‌های کوهساران، جلوه‌هایی از طبیعت سحرانگیز این استان است.

استان ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران سالانه پذیرای افزون بر سه میلیون گردشگر است که صدها جهانگرد هم در میان آنها به چشم می‌خورد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گچساران جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گچساران جهانگردی کهگیلویه وبویراحمد وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گچساران جهانگردی معرفی جاذبه های گردشگری برای معرفی جاذبه کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه بین المللی گردشگران نوروزی گردشگری استان سفرهای نوروزی میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان