Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع در مانور سراسری انتخابات از فرمانداری رشت بازدید و از نزدیک این مانور را مورد رصد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، «ارسلان زارع» امروز( دوشنبه، ۲۸ بهمن ) در بازدید از مانور انتخابات که همزمان با سراسر کشور در مکان فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری مانورهای انتخاباتی می تواند منجر به رفع نواقص و مشکلات احتمالی در نسخه نهایی شده و هدف از حضور در این محل، علاوه بر سرکشی، تشکر از فرماندار و دیگر عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان رشت است که کلیه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم، در نظر گرفته و برنامه ریزی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان اذعان کرد: شتاب بخشیدن به انجام امور، ضمن توجه به دو فاکتور دقت و هشیاری در برگزاری این فرآیند ملی، بسیار تاثیر گذار است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش تمامی عوامل سر صندوق در هر شعبه انتخاباتی باید بر تسریع امور و جلوگیری از طولانی شدن بی مورد صفوف انتخاباتی باشد، تصریح کرد: کاربران باید با مهارت در انجام امور الکترونیکی و دیگر عوامل در شعبه، با نمایش تمامی توانمندی خویش، مسیر این فرآیند را به گونه ای پیش ببرند تا روند اخذ آرا به ساعات پایانی رای گیری ختم نشده و به تبع آن، اطلاع رسانی نتیجه انتخابات نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت که منجر به رفع هرگونه سوء تفاهم در سطح جامعه خواهد شد.

 

زارع شروع و پایان فرآیند اخذ آرا در شعبات را وابسته به حضور کاربران رایانه دانست و بیان کرد: آغاز و پایان اصول این پروسه در هر شعبه ای، در گرو حضور یک کاربر توانمند و کاربلد است و در کنار آن رعایت کلیه اصول، قوانین و دستورات اجرایی در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل، ضروری است.

 

استاندار گیلان با آرزوی برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری ملت شریف ایران، اظهار کرد: بارش های اخیر در استان که سبب بسته شدن راه های مواصلاتی و قطع خدمات عمومی مانند آب و برق در قسمت های از سطحاستان گشته بود، نگرانی هایی را پیش آورد که با رفع این مشکلات، برگزاری انتخاباتی با عظمت و در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت انقلابی ایران و استان را انتظار داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مانور انتخابات استاندار بازدید برگزاری انتخاباتی استاندار گیلان شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم