Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@03:01:03 GMT

دشمنی با زمین سوژه ساخت «سم‌پاشی» شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۹۸۴۵

دشمنی با زمین سوژه ساخت «سم‌پاشی» شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فرنوش عابدی کارگردان انیمیشن «سم‌پاشی» درباره ساخت این اثر گفت: «سم‌پاشی» که در مرحله پیش تولید و ساخت شخصیت‌ها و فضا قرار دارد، برای مخاطب نوجوان به بالا ساخته می‌شود. برای ساخت «سم‌پاشی» از تکنیک سه بعدی رایانه‌ای استفاده می‌کنم.

وی درباره داستان و موضوع انیمیشن «سم‌پاشی» توضیح داد: در شهری ناکجاآباد، ارتشی از سربازان سم‌پاش مأموریت دارند هر گونه گیاه و رستنی را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که یکی از سربازان پی به بی‌خطر بودن و حتی مفید بودن گیاهان می‌برد. پس از پیدا کردن اتفاقی یک گیاه سبز، این سرباز در تلاش برای حفظ آن می‌شود در حالی که خود را به مخاطره می‌اندازد.

عابدی درباره دغدغه خود برای پرداختن به موضوع مدنظر در انیمیشن «سم‌پاشی»، تأکید کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی کره زمین و دشمنی بدون توقف و به دور از عقلانیت بشر با کره خاکی، گرم شدن و نابودی تدریجی کره خاکی و خانه‌مان و آینده‌ای ناامید کننده برای آینده زیست بشر، به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تهدید در طول تاریخ انسان برای حیات انسان اتفاق می‌افتد. از این رو به این موضوع در انیمیشن «سم‌پاشی» پرداختم.

وی اظهار کرد: «سم‌پاشی» با نگاهی نمادین به این اتفاق خطیر، می‌تواند به موضوعی جهانی و فراگیر بدل شود و به موفقیتی جهانی مبدل شود.

کارگردان «سم پاشی» در پایان سخنان خود درباره زمان پایان ساخت این اثر انیمیشن، گفت: اگر همه چیز به موقع پیش برود، برای جشنواره دوسالانه پویانمایی کانون پرورش فکری، یعنی اوایل زمستان سال ۱۳۹۹، این انیمیشن آماده می‌شود.

انتهای پیام/

347 / 347 انیمیشن سم پاشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سم پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر