Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ظرفیت ورزشگاه محل بازی تیم‌های الشارجه و پرسپولیس ۱۳ هزار نفر است که هزار صندلی را در اختیار هواداران تیم ایرانی قرار می‌گیرد. تاریخ انتشار: 12:24 - 28 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۲۱۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و الشارجه از سری رقابت‌های روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، گروه c، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون از بخش‌های مختلف از جمله امنیت، نمایندگان نهاد‌های ذیربط در برگزاری مسابقه و نمایندگاه دوباشگاه از ساعت یازده به وقت محلی در ورزشگاه شارجه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشین پیروانی، علیرضا اشرف، محمد فارسیان و امیر علی حسینی از حاضران در این جلسه بودند، در این جلسه نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل‌های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت.

در ادامه درباره وضعیت لباس‌ها تصمیم گیری شد که بر اساس آن پرسپولیس یک دست سرخپوش و الشارجه یک دست سفید پوش خواهد بود. دروازه بان‌ها هم با همین ترتیب یک‌پارچه سبز و زرد به تن می‌کنند و نیمکت نشینان نیز در سمت پرسپولیس کاور طوسی و در سمت الشارجه کاور کرم رنگ به تن خواهند داشت.

ظرفیت ورزشگاه ۱۳ هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. در‌های ورزشگاه نیز از ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه به روی تماشاگران دو تیم باز خواهد شد. حرکت پرسپولیس از هتل نیز در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه است.

گفتنی است کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس امروز از ساعت ۱۶ و تمرین رسمی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه الشارجه انجام می‌شود.

  بیشتر بخوانید: کاروان پرسپولیس عازم شارجه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

*در هنگام ورود هواداران سپاهان درگیری بین هواداران شکل گرفت. 

*پیش از شروع بازی هواداران خانم پرسپولیس با هوادارن سپاهان درگیری لفظی داشتند.

*رضا درویش، پیمان حدادی، حسین بادامکی، یاسین سلمانی و دانیال اسماعیلی‌فر تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*دقایقی قبل از آغاز بازی، چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد.

*قبل از شروع بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان، از خانواده یک شهید تجلیل شد و به مناسبت روز خلیج فارس مراسمی در بزرگداشت این روز صورت گرفت.

*شهریار مغانلو بازیکن سابق پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم رفت اما رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده حاضر به انجام چنین کاری نشدند.

*هجوم هواداران پرسپولیس و سکونت در سکوهای سیمانی آزادی که موجب درگیری شد.

*هومن افاضلی مربی تیم ملی برای تماشای دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!