Web Analytics Made Easy - Statcounter



سروش رفیعی از میزبانی قطری‌ها تمجید کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛روزنامه «استاد الدوحه»قطر در آستانه بازی سپاهان و السد گفت‌وگویی با سروش رفیعی انجام داده است که متین این مصاحبه در زیر می آید:

دوحه همیشه شهر زیبایی بوده است. هم زمانی که به عنوان بازیکن حرفه‌ای وارد این شهر شدم و هم وقتی برای دیدن دوستانم می‌آیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته است که با سپاهان و برای بازی با السد که یکی از بهترین تیم‌هاست، به دوحه آمده‌ایم. این شهر همیشه مکان مناسبی برای من است. همیشه در این شهر احساس راحتی می‌کنم و این احساس همه هم‌تیمی‌های من است. تقریباً هر سال به دوحه می‌آیم و این شهر به سرعت تغییر می‌کند. این بار راه‌ها تغییر کرده‌اند و پل‌ها و فروشگاه‌های بیشتری در دوحه ساخته شده است. قطر همیشه به دنبال بهتر شدن است.

* چرا از یک هفته پیش اینجا هستید و استقبال از شما چگونه بود؟

ما یک هفته پیش برای اردوی تدارکاتی برای بازی با السد آمدیم. ما کمپی تمرینی برای آمادگی بازی با السد تدارک دیدیم و این تصمیم کادر فنی بود که وضعیت آمادگی خوبی برای این مسابقه داشته باشیم. همه چیز در اینجا فراهم است و این استقبال از طرف مدیریت باشگاه السد برای ما شگفت‌انگیز نبود. ما از آنها به این خاطر تشکر می‌کنیم. مسئولان باشگاه السد به ما هر زمانی که خواستیم، زمین تمرین و وسیله حمل و نقل دادند و با ما مانند رقیب رفتار نکردند.مدیریت باشگاه السد با مهربانی از ما استقبال کرد.

ما همه با هم دوست و برادر هستیم و بسیار از آنها تشکر می‌کنم. ما همچنین به این خاطر اینجا هستیم که ارتباط خوبی میان مردم و باشگاه‌های ایران و قطر وجود دارد. ما در ایران از السد مانند خودشان استقبال می‌کنیم و به خوبی پاسخ آنها را می‌دهیم. فوتبال وسیله‌ای برای دوستی و نزدیکی میان ملت‌هاست.

* شما برتری 4 بر صفر مقابل العین امارات کسب کردید که این نتیجه، سنگین‌ترین شکست خانگی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

با وجود برتری چهار گله، العین تیم ضعیفی نبود و ما در خانه این تیم به نتیجه‌ای دست یافتیم که مستحق آن بودیم. ما باید خودمان را برای بازی سخت‌تر مقابل السد آماده کنیم. تیمی که نتیجه خوبی در هفته اول با تساوی مقابل النصر عربستان کسب کرد.

* پیش‌بینی شما برای دیدار مقابل السد چیست؟

برتری 4 بر صفر مقابل العین نشان نمی‌دهد که ما کار راحتی داریم و العین تیم ساده‌ای است. همانطور که مربی گفت، ما باید بیشترین تمرکز و آمادگی را برای بازی با السد داشته باشیم که بازی کاملاً متفاوتی نسبت به دیدار برابر العین خواهد بود. انتظار بازی بسیار سختی داریم و فکر می‌کنم انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم در خانه‌اش خواهیم داشت. السد بهترین تیم قطر است، همانطور که العین بهترین تیم امارات و النصر بهترین تیم عربستان هستند. ما هم تیم قدرتمندی داریم. اینجا لیگ قهرمانان آسیاست. السد عملکرد خوبی در عربستان داشت و نتیجه این بازی به سود ما بود. ما صدرنشین گروه D هستیم و دو فرصت برای باقی ماندن در صدر جدول داریم. پیروزی یا تساوی مقابل السد.

* چه چیزی از دیدار با السد زمانی که در الخور بودی به یاد می‌آوری؟ تو قطعاً با این تیم روبرو شدی و بازیکنانش را می‌شناسی.

من با الخور مقابل السد به میدان رفتم و همچنین با پرسپولیس در بازی معروف 3 بر 2 برابر این تیم بازی کردم که در وقت اضافه شکست خوردیم. در مجموع از تیم خوبی بهره می‌بریم و مربی باتجربه‌ای در مسابقات آسیایی به نام امیر قلعه‌نویی داریم. ما خیلی خوب برای بازی با السد آماده‌ایم و قطعاً دیدار سختی خواهد بود. با احترام به ژاوی و بازیکنان السد می‌گویم که ما اینجا هستیم تا بازی خیلی خوبی به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال

دو تن از بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال در متن و حاشیه دیدارهایشان رفتارهایی انجام دادند که با فرهنگ فوتبالیست‌های حرفه‌ای همخوانی نداشت.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی هافبک باتجربه (و ملی‌پوش سابق) تیم پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی قائمشهر با انجام دو خطای شدید و دریافت دو کارت زرد از اوایل نیمه دوم زمین مسابقه را با کارت قرمز داور ترک کرده و تیمش را در شرایط سختی قرار داد. انجام خطای دوم سروش رفیعی در شرایطی که بازیکن تیم نساجی در میانه زمین قرار داشت و تهدیدی برای دروازه پرسپولیس به وجود نیامده بود کاملا مشخص می‌کرد که سروش رفیعی شرایط روحیه مناسبی در زمین نداشته و به همین خاطر مرتکب چنین خطایی شد. این اقدام سروش رفیعی در شرایطی انجام شد که ممکن بود پرسپولیس با از دست دادن امتیاز در قائمشهر بخت کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل را زودتر از پیش بینی‌های کارشناسان از دست بدهد.

در تهران نیز امید حامدی‌فر بازیکنی که چندی قبل با انجام حرکتی خشن در تمرین یکی از مهره‌های اصلی و تأثیرگذار استقلال یعنی کوین یامگا را دچار مصدومیت کرده و نکونام را عملاً از بهره بردن از چنین مهره‌ای محروم کرد پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن با حرکتی غیر ورزشی به سمت بازیکن حریف حمله ور شد و ضربه‌ای محکم به بازیکن تیم مقابل زد. رفتاری که حالا پیش‌بینی می‌شود چنین بازیکنی را شامل محرومیت یک جلسه‌ای یا بیشتر از آن کند.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر که خطر مصدومیت ناشی از فشار ماهها تمرین و مسابقه همه بازیکنان تیم‌های لیگ برتری به ویژه تیم‌های در کورس قهرمانی و یا در خطر سقوط را تهدید می‌کند انجام چنین رفتارهایی که منجر به محرومیت و کنار رفتن بازیکن از لیست کلی تیم می‌شود حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. این رفتارها علاوه بر اینکه محرومیت‌های فردی را شامل چنین بازیکنانی می‌کند شرایط سختی را نیز برای کل تیم به ویژه سرمربیان آنها رقم می‌زند.

قطعاً از بازیکنان با تجربه‌ای در سطح حرفه‌ای فوتبال کشورمان که در تیم‌های برتر پایتخت توپ می‌زنند انتظار چنین رفتارهایی آن هم در هفته‌های پایانی که ممکن است حضور یا عدم حضور برخی بازیکنان در ترکیب یا روی نیمکت منجر به خالی شدن دست سرمربیان‌شان شود باعث تعجب است.

در وضعیتی که اوسمار ویرا و جواد نکونام این هفته‌ها روی تک تک بازیکنان‌شان برای مسابقات پیش رو حساب باز کرده‌اند چنین رفتارهایی عملا اقدام علیه سرمربیان این دو تیم به نظر می‌رسد هرچند که ممکن است تحت فشارهای ناشی از مسابقه بوده باشد. اما برای سرمربیانی که خود را نسبت به میلیونها طرفدار متعهد می‌دانند تا بهترین نتیجه را بگیرند قطعا چنین برخوردهایی می‌تواند ضرر بزرگ مالی و روحی روانی را برای استقلال و پرسپولیس به همراه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بزرگ‌تر‌های تیم اوسمار بلای جان پرسپولیس شدند
  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی