Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@22:34:29 GMT

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس نوروزی از ۱۵ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۲۱۱

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس نوروزی از ۱۵ اسفند

داریوش باقرجوان در خصوص پیش فروش بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ایام نوروز ۹۹ اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌کنیم تقاضا برای استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری (اتوبوس و مینی‌بوس) در ایام نوروز ۹۹ افزایش یابد.

وی با بیان این‌که پس از سهمیه بندی بنزین تقاضا برای استفاده از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای حدود ۱۱ درصد افزایش یافت، افزود: تقاضا برای استفاده از اتوبوس پس از سهمیه‌بندی بنزین حدود ۷ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به این‌که پیش بینی می‌کنیم در ایام عید نیز وضعیت تقاضا افزایش یابد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ایام نوروز با محوریت ایمنی تردد خواهد بود. حتما ناوگان ایمنی تضمینی داشته باشند که در این راستا بخشنامه‌هایی برای اجرا به شرکت‌های حمل‌ونقل ابلاغ شده است.

باقرجوان با تاکید بر این‌که راننده اتوبوس به هیچ وجه نباید در زمان رانندگی تنها باشد، گفت: این کار از باب مچ‌گیری نیست و برای ارتقای ایمنی مسافرات‌ها اعمال می‌شود. بر این اساس باید در لحظه از وضعیت راننده مطلع باشیم تا بتوانیم از طریق شرکت راهکار‌ها برای کاهش مخاطرات را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: همچنین برنامه‌ای برای پاسخگویی به مسافران و ایجاد پل ارتباطی در دستور کار است.

وی درباره پیش‌فروش بلیت اتوبوس نیز افزود: برنامه منظمی برای پیش فروش بلیت داریم و مطابق تقاضا این برنامه‌ها تدوین شده است.

به گفته وی، علاوه بر سرویس‌های روزانه و عادی در صورت وجود تقاضا سرویس‌های فوق‌العاده در بخش ناوگان اتوبوس راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این‌که در خصوص افزایش احتمالی قیمت بلیت اتوبوس در نوروز ۹۹ هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است، اظهار کرد:‌در ایام نوروز ۹۹ حدود ۱۲۹۰۰ دستگاه اتوبوس به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی یکی از برنامه‌های راهداری در این حوزه را افزایش بهره‌وری اعلام کرد و یادآور شد: پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس ایام نوروز از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و یک هفته تا ۱۰ روز زودتر پیش‌فروش اینترنتی آغاز خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بلیت اتوبوس نوروزی بلیت اتوبوس افزایش قیمت قیمت بلیت اتوبوس تقاضا برای استفاده ایام نوروز ۹۹ پیش فروش بلیت بلیت اتوبوس حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری