Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:30:39 GMT

بارش برف مدارس بانه را در شیفت بعدازظهر تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۲۱۴

بارش برف مدارس بانه را در شیفت بعدازظهر تعطیل کرد

ایسنا/کردستان با توجه به مسدود شدن راه های ارتباطی روستایی و فرعی به علت بارش برف و کولاک امروز دوشنبه  ۲۸بهمن مدارس شهرستان بانه تعطیل است.

آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستاهای شهرستان بانه در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۸ بهمن تعطیل است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به مسدود بودن راه های ارتباطی روستایی فرعی به علت بارش برف و کولاک امروز دوشنبه  ۲۸بهمن مدارس سطح روستاهای دیواندره به جز روستاهای رشید آباد، ظفرآباد، نساره علیا، و کوله در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس امروز دوشنبه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود