Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک پاسارگاد همگام با نظام بانکی کشور، برای ارتقای امنیت در پرداخت‌های اینترنتی، امکان دریافت رمز پویا را برای مشتریان دارنده‌ی تلفن‌های همراه هوشمند و غیرهوشمند فراهم کرده‌است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، با توجه به آنکه پرداخت‌های اینترنتی با مبالغ بیش از یک میلیون ریال در شبانه‌روز، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر است، مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند از روش‌های مختلف نسبت به دریافت این نوع رمز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب که دارندگان کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد، در هنگام انجام تراکنش‌های غیرحضوری، می‌توانند با فشردن دکمه‌ی «درخواست رمز پویا» در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را به‌صورت پیامک دریافت کنند. همچنین دریافت رمز پویا از طریق برنامه‌ی همراه‌بانک‌ پاسارگاد، سامانه‌ی بانکداری مجازی و کد دستوری #6*720* نیز امکان‌پذیر است. همچنین در هنگام انتقال وجه و پرداخت کارتی در همراه بانک، امکان دریافت رمز پویا به صورت جداگانه وجود دارد.

بر اساس این خبر، با توجه به رواج انجام پرداخت‌های غیرحضوری و اینترنتی، سرقت اطلاعات کارت (فیشینگ) و سوء استفاده از آن نیز توسط افراد سودجو افزایش یافته است. در فیشینگ که از طرق مختلف مانند تشویق کاربر به خرید کالا با تخفیف، از یک درگاه پرداخت جعلی اتفاق می‌افتد، نفوذی به سیستم بانک و یا کاربر اتفاق نمی‌افتد، بلکه کلاهبرداران با سرقت اطلاعاتی مانند شماره کارت و رمز دوم، از کارت‌های نقدی سوء‌استفاده می‌کنند. از این‌رو بهره‌مندی از رمز دوم پویا که اعتبار زمانی موقتی دارد و تنها برای انجام یک تراکنش قابل استفاده است، احتمال این سوء‌استفاده را تقریبا به صفر می‌رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/otp مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب رمز پویا بانک پاسارگاد رمز دوم جشنواره موسیقی فجر دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد سوء استفاده رمز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند