Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@07:50:21 GMT

پرسپولیس با لباس قرمز مقابل الشارجه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۲۹۸

پرسپولیس با لباس قرمز مقابل الشارجه +عکس

نشست هماهنگی مدیران برای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الشارجه امارات، از هفته دوم گروه C. مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ‌کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون از بخش‌های مختلف از جمله امنیت، نمایندگان نهاد‌های ذی‌ربط در برگزاری مسابقه و نمایندگاه دو باشگاه از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه - به وقت محلی) در ورزشگاه شارجه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی، علیرضا اشرف، محمد فارسیان و امیر علی‌حسینی از حاضران در این جلسه بودند. در این نشست، نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل‌های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت.

در ادامه درباره وضعیت لباس‌ها تصمیم‌گیری شد که بر اساس آن، پرسپولیس یکدست سرخپوش و الشارجه یکدست سفیدپوش خواهد بود. دروازه‌بان‌ها هم با همین ترتیب یکپارچه سبز و زرد به تن می‌کنند و نیمکت‌نشینان نیز در سمت پرسپولیس کاور طوسی، و در سمت الشارجه کاور کرم رنگ به تن خواهند داشت.

ظرفیت ورزشگاه ۱۳ هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. در‌های ورزشگاه نیز از ساعت ۱۷:۳۵ به روی تماشاگران دو تیم باز خواهد شد. حرکت پرسپولیسی‌ها از هتل نیز ساعت ۱۷:۳۰ است.

براساس این گزارش، نشست خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز و تمرین رسمی سرخپوشان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه الشارجه انجام می‌شود.

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الشارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)