Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارس تبریز و دو شهر دیگر آذربایجان شرقی بناب و ملکان در شیف بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مدارس تبریز و دو شهر دیگر آذربایجان شرقی بناب و ملکان در شیف بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام شد.

براساس اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، امروز دوشنبه 28 بهمن در نواحی پنجگانه تبریز و ملکان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بناب هم کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

بارش برف سبب تعطیلی مدارس سری بعد از ظهر اردبیل شدپیش بینی بارش برف نیم متری در آذربایجان غربی/ بارش‌ها تا پایان هفته ادامه داردروستای خاتون‌آباد بخش ترکمانچای میانه در محاصره برف / مردم با کمبود آذوقه و نان روبه‌رو شدند + فیلم

انتهای پیام/111/ز

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بعد از ظهر امروز تعطیل آذربایجان شرقی شیفت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد