Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:32:23 GMT

هیچ کس در هیچ جای دنیا نگران ما نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۵۲۸

هیچ کس در هیچ جای دنیا نگران ما نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به این که سرنوشت کشور باید به دست خودمان رقم بخورد، گفت: هیچ کسی در هیچ جای دنیا نگران ما نیست، تا زمانی که ما را به عنوان یک نیروی قدرتمند نپذیرند، آسیب پذیر هستیم، پس باید قوی شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ جهانگیر شاهمرادی در جلسه ای که با هیات مدیره اتاق های اصناف، روسای اتحادیه های صنف و اصناف و بازاریان استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امروز فشار دشمن این است که مردم را برای شرکت در انتخابات مایوس کنند و شرکت در انتخابات یعنی ما راه درست را انتخاب کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشمنان سالها است که برای خاورمیانه طرح های مختلفی در نظرگرفته اند با این هدف که بتوانند بر منابع این منطقه اشراف داشته باشند و بیشترین نگرانی آنها به دلیل نگرانی برای دسترسی به منابعی است که در خاورمیانه قرار گرفته است.

شاهمرادی ادامه داد: اگر امروز دشمنان به صراحت جرات بیان حمله نظامی به ما را ندارند، نشان دهنده این است که وارد مرحله ای شدیم که ما را به عنوان یک واقعیت پذیرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: عواقب منفی شرکت نکردن در انتخابات بسیار بیشتر است، اگر شرکت نکنیم افراد ضعیف تر و افرادی که نمی توانند اهدافی را که برای کشور و استان در نظر داریم پیاده کنند وارد مجلس می شوند ضمن اینکه سپر دشمنان را نیز آماده تر می کنیم.

معاون استاندار البرز همچنین ضمن توصیه به اصناف و بازاریان  برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به همراه خانواده هایشان گفت: تلاش کنیم تا از بین  افرادی که تائید شدند، افراد توانمندتر که سوابق خوب و درخشان دارند انتخاب کنیم، البرز استانی است که پر از توانمندی و استعداد است، قسمت هایی  از این استان شکوفا شده و قسمت های نیز به کار بیشتر نیاز دارد، به همین منظور باید افراد خوشفکر و توانمند بیایند تا آن حوزه ها را فعال و بتوانیم استان خوب و کشور خوبی داشته باشیم.پ

وی اضافه کرد: آمریکایی ها اذعان می کنند که تحریم های امروزشان، تحریم هایی است که در طول تاریخ بشریت تاکنون رخ نداده، اما می بینید که با وجود این تحریم های ظالمانه چرخ تولید و صنعت ما در حال چرخش است.

این مسئول با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها، صادرات از این استان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته خاطر نشان کرد: ۴۴۱ میلیون دلار صادرات امسال از البرز صورت گرفته است.

وی یادآور شد: طبیعی است که تعدادی از واحدهای تولیدی بر اثر تحریم  آسیب می بینند، اما تعداد زیادی از این واحدها جان گرفته اند و کالاهایی که نیاز نبود که از خارج کشور بیاید امروز اینها را به نوعی محدود شده و در داخل کشور پاسخگو هستند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات دوازدهم مجلس شرکت در انتخابات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی

به گزارش صدای ایران،وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

بر اساس این بیانیه سید محسن وهاب زاده مقدم، عباس عبدی، شرکت دانش‌بنیان شرق، پیشرو صنعت آسمان شریف، الوند موتور و موج گستر آسمان پرواز تحریم شده‌اند.


دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟