Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایلنا، رامین فرج نژاد، یکی از شرکت کنندگان مسابقه "مردان آهنین" بامداد روز جمعه در شهر کرج مورد شلیک سلاح گرم قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.

رامین می‌گوید: «ساعت 2 شب بود و خواب بودم. نگهبان باغ بیدارم کرد و گفت برادرت کامران با چند نفر درگیر شده و بیست سی نفر دارند او را می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به محل درگیری رسیدم، دیدم هفت هشت نفر از آن ها اسلحه دارند و یکی از آن‌ها تفنگ را گذاشته روی سر برادر من. تا به سمت آن ها دویدم، یکی از آن‌ها با اسلحه به شکم من شلیک کرد»

فرج نژاد بعد از این حادثه، به بیمارستان نور شهر اندیشه منتقل شد و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و در حال حاضر وضعیت مساعدی دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zng

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرورش اندام سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی ۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد