Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:29:21 GMT

مظلوم‌نمایی به سبک آل سعود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۷۹۹

مظلوم‌نمایی به سبک آل سعود

وزیر خارجه عربستان سعودی که رژیم متبوعش به همراه امارات و مزدوران و متحدان خود از پنج سال پیش جنگ ویرانگر و کشتار وسیعی را در یمن به راه انداخته‌اند، مدعی نیاز کشورش به وسایلی برای دفاع از خود شد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های سعودی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی از آلمان خواست ممنوعیت صادرات سلاح به این کشور را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن فرحان در تلاش برای مظلوم‌نمایی آل سعود مدعی شد ما در سایه حملات به آرامکو به وسایل دفاعی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

عاجز بودن بزرگترین وارد کننده سلاح در مقابل یمن

اظهارات فریبکارانه بن فرحان در حالی است که رژیم سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا رسانه های سعودی رژیم سعودی یمن آلمان صادرات سلاح بن فرحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم) جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند