Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:08:06 GMT

کیا سورنتو به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۸۴۱

کیا سورنتو به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ رسید

به نظر می‌رسد که کیا سورنتو در جریان برگزاری نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ در ماه آینده ظاهر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کیا سورنتو که یکی از خودروهای شاسی‌بلند محبوب و پرفروش در جهان محسوب می‌شود، قرار است در نسل‌های جدید با قابلیت‌های جدید در سال آینده روانه بازارهای جهانی شود و مشتریان و علاقمندان به آن را به سمت و سوی خود جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که این خودرو به منظور رقابت با خودروهای فورد اکسپلور، تویوتا هایلندر، شورلت تراورز، هیوندای سانتافه و برخی دیگر از شاسی بلندهای سایز متوسط طراحی شده است.

از جمله مهم‌ترین مشخصات نسخه پایه و استاندارد خودروی جدید کیاموتورز، سورنتو ۲۰۲۰، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پیشرانه ۲.۴ لیتری قدرت موتور ۱۸۵ اسب بخار و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ۶ سرعته دیفرانسیل جلو (چرخ های جلو محرک) ترمز چهار دیسک  و مجهز به سیستم ABS گارانتی ۱۰ ساله معادل ۱۰۰ هزار مایل مسافت صفحه نمایش ۷ اینچی مجهز به اندروید اتو (Android Auto) و اپل کار پلی (Apple CarPlay) شروع قیمت از ۲۶ هزار و ۶۹۰ دلار

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت  نشان می‌دهد که کیا سورنتو ۲۰۲۰ در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو (Geneve Auto show) که قرار است در ماه آینده برگزار شود و میزبان خیل عظیمی از بازدیدکنندگان و خودروسازان باشد، ظاهر خواهد شد و در معرض دید علاقمندان به این خودروی جدید و شاسی بلند قرار خواهد گرفت.

با اینکه شرکت کیاموتورز همچون سایر خودروسازان به هنگام تست و آزمایش قابلیت‌های مربوط به رانندگی خودرو، از پوشش های استتاری استفاده کرده بود، ولی بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت رسمی خود این شرکت کره‌ای در مورد نسل جدید سورنتو ۲۰۲۰ ذکر شده است، می‌توان دریافت که این خودرو شباهت ظاهری زیادی به رقیب آمریکایی خود یعنی فورد اکسپلورر (Ford Explorer) دارد چراکه طراحی آن زاویه‌دار و خطی به نظر می‌رسد.

این خودرو در تریم‌های مختلف L، LX، S V۶، EX و SX برای علاقمندان قابل سفارش و استفاده خواهد بود که بدون شک قابلیت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیا سورنتو نمایشگاه خودروی ژنو کیا سورنتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی‌ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت‌های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!