Web Analytics Made Easy - Statcounter

الساندرو دل پیرو اسطوره یوونتوس می گوید که اگر پپ گواردیولا تصمیم به جدایی از منچسترسیتی بگیرد، گزینه مناسبی برای مربیگری یوونتوس خواهد بود.

طرفداری- محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی، شایعات و گمانه زنی های زیادی را در فوتبال اروپا کلید زده است، هرچند مدیران منچسترسیتی اطمینان دارند که محرومیتشان برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الساندرو دل پیرو کاپیتان سابق یوونتوس در پاسخ به سوال Sky Sports که آیا با محرومیت منچسترسیتی، شانس حضور پپ گواردیولا در یوونتوس افزایش خواهد یافت، گفت:

بله. من فکر می کنم گواردیولا گزینه مناسبی برای هر باشگاهی خواهد بود، برای آنچه که در گذشته انجام داده و آنچه که در حال انجامش است. او در آلمان قهرمان شد، در اسپانیا قهرمان شد و حدس می زنم می خواهد راهی ایتالیا و فرانسه شود. دیدن او در ایتالیا قطعاً جالب خواهد بود. در این تابستان باید شاهد تابستانی گرم باشیم، همچنین در فوتبال!

دل پیرو در خصوص محرومیت منچسترسیتی و مقایسه آن با محرومیت یوونتوس در سال 2006 گفت:

من در مقام قضاوت نیستم و نمی توانم بگویم که چنین محرومیتی برای سیتی سخت و یا کم بوده است. اما آنچه که در ایتالیا رخ داد ناشی از نوعی جنون و غیرمعمول و از دیدگاه بسیاری عجیب بود. بدیهی است که عادلانه نیست یک باشگاه قوانین را زیرپا بگذارد و اگر این اتفاق رخ دهد باید مجازات شود.

همچنین به گزارش Daily Mail، دل پیرو در خصوص گواردیولا گفته است:

در ایتالیا شایعات زیادی وجود دارد که گواردیولا و بازیکنان زیادی از منچسترسیتی جدا خواهند شد. تمامی تیم های فوتبال فکر می کنند که می توانند چیزی از منچسترسیتی به دست آورند. تابستان گذشته صحبت های زیادی در خصوص انتقال گواردیولا به یوونتوس شد و هنوز هم در این خصوص صحبت هایی شنیده می شود. همه باشگاه های دنیا او را به عنوان مربی دوست دارند و من نیز دوست دارم پپ را در ایتالیا ببینم. او در اسپانیا، آلمان و انگلیس پیروز شده است. اگر این مسیر را دنبال کنیم، فکر می کنم شاید سرنوشت او رفتن به یوونتوس باشد. من حس منچسترسیتی، هوادارن، بازیکنان و مربیانش را درک می کنم. بسیار وحشتناک است. اما پپ را می شناسم و می دانم که او می خواهد بار دیگر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. تصور می کنم که او به رفتن به یوونتوس فکر خواهد کرد، زیرا همه ما می دانیم که آن ها برای جذب وی هر کاری خواهند کرد. اینکه آیا این تصمیم درستی خواهد بود، مسئله دیگری است، اما او می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و این همان جایی است که پپ به آن تعلق دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزینه مناسبی دل پیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان الگری به سختی لاتزیو را کنار زدند و راهی فینال کوپا ایتالیا شدند

دانلود (37.3MB)

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست