Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:06:03 GMT

اولین تندیس سردار سلیمانی در اهواز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۹۵۰

اولین تندیس سردار سلیمانی در اهواز رونمایی شد

آیین رونمایی از اولین تندیس سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) با حضور مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (دوشنبه 28 بهمن) در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: تندیس سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی امروز به عنوان اولین تندیس در کشور در اهواز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان افزود: پیکر مطهر سردار سلیمانی پس از شهادت و بازگشت به کشور، برای نخستین‌ بار به اهواز منتقل شد و مردم این استان استقبال باشکوهی از پیکر این سردار شهید و شهدای مقاومت داشتند.

 

وی اضافه کرد: خدمات و ایثارگری های سردار شهید قاسم سلیمانی در خوزستان و کمک های ایشان در سیل اخیر استان فراموش شدنی نیست و باید این تندیس به عنوان اولین تندیس کشور در اهواز مورد بهره برداری قرار می گرفت.

 

«موسی شاعری» نیز عنوان کرد: اهواز افتخار دارد که نخستین میزبان پیکر پاک شهید سلیمانی و همرزمانش باشد و نخستین شهری بود که یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مزین کرد.

 

شهردار اهواز با بیان اینکه مفتخر هستیم که از نخستین تندیس این شهید در کشور پرده ‌برداری کنیم ادامه داد: تندیس سردار سلیمانی با استفاده از ظرفیت های هنرمندان خوزستان ساخته شده تا یادمان باشد که امنیت خود را مدیون چه کسی هستیم.

 

وی اذعان داشت: شهرداری اهواز به دنبال این است که در جهت توسعه شهر حرکت کند و پروژه ‌های متعددی را در دست اجرا دارد که به زودی به مرحله بهره ‌برداری خواهند رسید.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسی شاعری غلامرضا شریعتی شهید قاسم سلیمانی سردار سلیمانی تندیس سردار اولین تندیس سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان