Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:37:47 GMT

شهردار فوتبالی سوژه شورای شیشه‌ای همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۳۰۹۹۰

شهردار فوتبالی سوژه شورای شیشه‌ای همدان

عباس صوفی شهردار و رییس هیات فوتبال همدان هفته گذشته در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد و همین مساله با واکنش های متفاوت اعضای شورای اسلامی شهر همدان مواجه شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان در این باره گفت: اعضای شورا به عنوان نماینده مردم شهردار را انتخاب کردند با این هدف که تمام توان خود را برای خدمت به شهروندان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر کاووسی افزود: احترام به رای مردم که با واسطه اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده اند، در این است که تا آخرین لحظه تمام اولویت ها را صرف مدیریت شهری کند.

وی اضافه کرد: کاری به رفتن یا نرفتن صوفی در انتخابات فدراسیون فوتبال ندارم اما آیا شهردار نباید اعضای شورا را به طور رسمی از این انتخابات مطلع کند.

کاووسی بیان کرد: شهردار همدان ریاست فدراسیون را به خدمت به مردم همدان ترجیح داده است و این امر قابل قبول نیست.

وی گفت: شهردار برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال جایگاه شورا را حفظ نکرده در صورتی که می توانست حداقل هماهنگی را با ریاست شورا داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: برای شهردار همدان مدیریت فوتبال، مهمتر از مدیریت شهری است؛ در صورتی که اولویت کار وی باید مدیریت شهر باشد و ما به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی بر این اقدام انتقاد داریم چرا که باید پاسخگوی شهروندان باشیم.

رییس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این باره گفت: حضور شهردار در انتخابات فدراسیون فوتبال منع قانونی ندارد.

علی رحیمی فر افزود: موفقیت شهردار به عنوان یک همدانی در سطح بالای فوتبال کشور افتخار ارزنده خواهد بود و باید به وی کمک کرد.

وی اضافه کرد: حتی اگر شهردار تصمیم به عزیمت به این فدراسیون دارد چرا نباید او را کمک کنیم.

رحیمی فر خاطرنشان کرد: صوفی اگر در انتخابات فدراسیون فوتبال رای لازم را اخذ کرد این حق را دارد که از شهرداری همدان استعفا دهد و کار غیرقانونی نکرده است.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان خواست تا به گفته وی "دیدگاه تنگ نظرانه" نسبت به اقدام شهردار نداشته باشند و گفت: قصد شهردار برای خدمت در نهادی دیگر زیر نظر نظام جمهوری اسلامی افتخار ارزنده است و نباید سنگ اندازی کرد.

رحیمی فر خاطرنشان کرد: چرا به جای انتقاد از تصمیم شهردار، وی را کمک نکنیم تا به این جایگاه مهم ورزشی برسد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: تصمیم شهردار غیر منطقی نیست و از اعضای شورای اسلامی شهر همدان می خواهیم به او کمک کنند.

ابراهیم مولوی افزود: شهردار همدان به هر حال ظرفیتی را در خود دیده و باید به وی کمک کنیم تا در این انتخابات موفق باشد.

وی اضافه کرد: البته شهردار باید این تصمیم خود را به اعضای شورا اطلاع می داد و این رفتار وی درست نبود.

مولوی خاطرنشان کرد: شهردار باید نسبت به حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال از شورای شهر اجازه می گرفت اما در شرایط فعلی نیز بهتر است او را کمک کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: شهردار باید تصمیم خود مبنی بر حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را به اعضای شورا اطلاع می داد.

کامران گردان افزود: حضور شهردار در انتخابات فدراسیون فوتبال را از سایت های خبری مطلع شدم و بهتر بود قبل از این تصمیم با اعضای شورا هماهنگی لازم را انجام می داد.

عباس صوفی با چندین سال سابقه ریاست هیات فوتبال استان همدان و عضویت در کمیته فی و توسعه فدراسیون فوتبال، در انتخابات فدراسیون فوتبال نام نویسی کرده است.

 با پایان یافتن ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال، نامزدهای ریاست در مرحله اول باید ۱۰ امضا از مجمع برای تایید صلاحیت خود کسب کنند.

 تاکنون از بین ۹ نامزد که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده اند، حبیب کاشانی، محمدحسین قریب، حیدر بهاروند، عباس صوفی، هدایت ممبینی و مهدی محمدنبی موفق شده اند ۱۰ امضا خود را بگیرند.

عباس صوفی روز گذشته توانست ۱۰ امضا را ارایه دهد ضمن اینکه محمدرضا کلایی و مسعود هراتیان نیز از حضور در انتخابات برای سمت ریاست انصراف دادند.

همچنین امروز کارگروه متشکل از سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مسئول امور حقوقی و رییس حراست وزارت ورزش و جوانان صلاحیت شکلی نامزدها را بررسی می کنند که مرحله اول آن همان کسب ۱۰ امضا از سوی مجمع است. 

انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند برگزار می شود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اعضای شورای اسلامی شهر حبیب کاشانی کمیسیون برنامه و بودجه نماینده مردم وزارت ورزش و جوانان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات فدراسیون فوتبال اعضای شورای اسلامی شهر همدان شورای اسلامی شهر همدان نیز ریاست فدراسیون شهردار همدان مدیریت شهر اعضای شورا عباس صوفی رحیمی فر کمک کنیم ثبت نام ۱۰ امضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۳۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی

بر اساس نتایج اولیه انتخابات محلی در انگلستان و ولز که امروز جمعه توسط رسانه‌ها گزارش شد، حزب حاکم محافظه‌کار در حال از دست دادن کرسی‌های شوراهای محلی و واگذاری آنها به مخالفان است.

به گزارش ایسنا، با شمارش بیش از نیمی از آرا، محافظه‌کاران تاکنون ۲۵۹ کرسی را از دست داده‌اند، در حالی که حزب کارگر ۱۰۹ کرسی را به دست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، در همین حال لیبرال دموکرات‌ها ۳۸ کرسی را کسب کردند، در حالی که سبزها توانستند ۲۸ کرسی دیگر را به دست آورند و ۸۰ کرسی به نامزدهای مستقل تعلق گرفت.

علاوه بر این، محافظه‌کاران اکثریت را در شش شورای محلی از دست دادند و حزب کارگر اکثریت را در هفت شورا به دست آورد. حزب کارگر همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای بلکپول جنوبی بر محافظه‌کاران پیروز شد و کرسی در پارلمان بریتانیا به دست آورد و «کریس وب» نامزد حزب کارگر ۵۸.۹ درصد آرا را در مقایسه با رقیب محافظه‌کار (۱۷.۵ درصد) خود کسب کرد.

انتخابات محلی در انگلستان و ولز روز پنجشنبه برگزار شد. شهروندان باید به ترکیب ۱۰۷ شورا و مجمع لندن رأی می‌دادند و ۱۱ شهردار از جمله شهردار لندن و ۳۷ کمیسر پلیس را انتخاب می‌کردند. در همین روز، انتخابات میان دوره‌ای برای کرسی حوزه انتخابیه بلکپول جنوبی هم برگزار شد.

قبل از انتخابات، محافظه‌کاران ۹۸۹ کرسی از ۲۶۰۰ کرسی و حزب کارگر ۹۷۳ کرسی داشتند. نتایج نهایی قرار است روز شنبه اعلام شود.

در همین حال در پی شکست حزب حاکم محافظه‌کار در انتخابات محلی امید «صادق خان»، شهردار کنونی لندن از حزب کارگر برای ابقا در سمتش بیشتر شده است. نتیجه انتخاب شهرداری‌ها از جمله شهرداری لندن که مهمترین رقابت این دوره است، قرار است روز شنبه اعلام شود.

رقابت اصلی در شهر لندن بین سوزان هال از حزب حاکم محافظه‌کار و صادق خان، شهردار کنونی از حزب کارگر است.

صادق خان که از سال ۲۰۱۶ شهردار لندن است، برای سومین دوره نامزد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران